Kokemasi asia jota et suosittele kenellekään?
Kommentit (53)
Strippaaminen kännissä tuntemattomille.
Tappoyrityksen kohteeksi joutuminen.
Vierailija kirjoitti:
aidon narsistin kohtaaminen. lainaan hyvää ilmaisua jonka joskus luin "riitely narsistin kanssa on kuin painiminen sian kanssa. sitä enemmän kuin rapaa lentää sitä enemmän sika tykkää".
Komppaan! Satun olemaan narsistin lapsi. Narsisti on kiusannut ja pahoinpidellyt mua jo 40 vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Kakkosen antaminen. Juuei, kerta yritys riitti.
Äläs nyt. Todennäköisesti mies vain oli osaamaton ja sulla jo alusta alkaen huono asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkosen antaminen. Juuei, kerta yritys riitti.
Äläs nyt. Todennäköisesti mies vain oli osaamaton ja sulla jo alusta alkaen huono asenne.
Peräloosteri on EXIT ONLY. Ei tippaakaan kiinnosta mitä mieltä mies on tästä.
Ai vitsi... Ja mä kun olin juuri ajatellut kokeilla noroa ja sukupuolitauteja, heti narsistin kanssa riitelyn ja psykoosin jälkeen. Nonnih, uusiks tais mennä suunnitelmat... Mut hei, hyvä, kun tulitte kertomaan, ettette muille suosittele!
Kaikkee sitä ihmiset keksiikin kokeilla, luulis, että ihan normi järki jo sanoo, ettei kannata...
Älkää lainatko rahaa ihmisille. Älkää millään tavalla langetko rahan hyväntahtoiseen lainaamiseen kenellekään.
Itsemurhan harkinta ja melkein sen toteuttaminen.
Täydellinen mokaaminen seminaariesitystä pitäessä.
Lapsettomuushoidot
Narsisti aviomiehenä, esimiehenä tai kaverina tai missään muussakaan muodossa
Mämmin syöminen
Peräpukamat
Migreeni
Koronan sairastaminen vakavana, en tosin muutenkaan suosittele. Olin viikon sairaalassa lähellä tehohoitoa. Selvisin!
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuushoidot
Narsisti aviomiehenä, esimiehenä tai kaverina tai missään muussakaan muodossa
Mämmin syöminen
Peräpukamat
Migreeni
Et suosittele migreeniä? Ihanko itse valitsit senkin kokea?
Kaapissa eläminen. On tämä yhtä helvettiä, en suosittele kenellekkään. Tulkaa nyt ulos sieltä ennenkuin on liian myöhäistä niinkuin itseni kohdalla taitaa olla.
Asumista anopin kanssa samassa talossa😈
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi... Ja mä kun olin juuri ajatellut kokeilla noroa ja sukupuolitauteja, heti narsistin kanssa riitelyn ja psykoosin jälkeen. Nonnih, uusiks tais mennä suunnitelmat... Mut hei, hyvä, kun tulitte kertomaan, ettette muille suosittele!
Kaikkee sitä ihmiset keksiikin kokeilla, luulis, että ihan normi järki jo sanoo, ettei kannata...
Kokemus on eri asia kuin kokeilu.
Ehkä voisit kokeilla kielioppikirjan lukemista ;)
Suhde alkoholistin kanssa. Lopuksi vihaat eniten itseäsi.