Söötein 50 vuotta täyttänyt nainen?
Minun mielestäni Pippa Laukka on söötein 50 vuotta täyttänyt nainen. Hän on pysynyt tyttömäisenä ja suloisena.
Kuka on teidän mielestänne söötein 50 vuotta täyttänyt nainen?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jenni Haukio on kyllä omakin suosikkini.
Jenni on syntynyt -77
Onko tää joku av tulevaisuudesta vai mikä toi Jenni Haukio juttu on? Ei taija olla ees 40 vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kukas se vaalea kolmosen uutisankkuri, joka jäi eläkkeelle ja oli Keijon parina uutisissa? Pirjo? Se on söötti.
Pirjo Nuotio
Nykyisistä uutisankkureista Maija Lehmusvirta.
Heather Graham. Viisikymppisenä yhä nuorekas, nätti, tyttömäinen ja kroppa kuin kaksikymppisellä.
Anne Kukkohovi on upea viisikymppinen. Yhä hehkuva ja söötti.
En söötistä tiedä, mut haluaisin vanheta yhtä hyvin, kuin Liz Hurley. Parhaimman näköinen 55-vuotias maan päällä.
Eini varmaan että on reipas ihminen.
Siis mitä v*ttua? Katoin wikipediasta, ja Jenni Hauki on vasta 43 vuotias. Näyttää kyllä ihan viiskymppiseltä imho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas se vaalea kolmosen uutisankkuri, joka jäi eläkkeelle ja oli Keijon parina uutisissa? Pirjo? Se on söötti.
Pirjo Nuotio
Pirjo on niin nuorekkaan näköinen yhä hymykuoppineen ja kauniine ihoineen. Haluaisin kuulla miten hän hoitaa ihoaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v*ttua? Katoin wikipediasta, ja Jenni Hauki on vasta 43 vuotias. Näyttää kyllä ihan viiskymppiseltä imho.
Johtuu kypärätyylisestä tätikampauksesta ja tätityylistä. Vähän rennommalla tyylillä näyttäisi nuoremmalta.
Itse olen söötti ja nätti +50 ja elämä on ihanaa.
Elle Macpherson
Mä aion 50v olla samanlainen.
Jenni Haukio on kyllä omakin suosikkini.