Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa ette söisi, jos olisitte kylässä ja tarjottaisiin?

Vierailija
18.02.2021 |

?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävän apinan aivoja, lampaan silmiä, rottaa, lepakkoa, koiraa, kissaa...

Mutta sitten ollaankin jo kaukana kotoa.

Suomessa syön tietysti kaikkea mitä tarjotaan.

Vierailija
22/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastasalaatti, jossa oli turkkitonnikalaa ja kanankoivet taitaa olla ainoat, joista olen tähän mennessä kieltäytynyt. 

Itse asiassa myös jonkun sortin lihoista, appiukko ylikypsentää/kärvistää lihaa ja se on vaan niin kuivaa ja karseeta, että tulee syötyä kasvisruokaa siellä. Siellä Alankomaissa myös syödään näitä uppopaistettuja juttuja, kaikkea prosessoitua mysteeri"lihaa" ja jotain paneroituja krotetteja, joissa on sisällä nuudelia, hyh, niitä en suostu syömään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tietysti?

Eikö sulla ole mitään makuaistia, kaikki kelpaa?

Vierailija
24/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa missä on homejuustoa.

Vierailija
25/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pastasalaatti, jossa oli turkkitonnikalaa ja kanankoivet taitaa olla ainoat, joista olen tähän mennessä kieltäytynyt. 

Itse asiassa myös jonkun sortin lihoista, appiukko ylikypsentää/kärvistää lihaa ja se on vaan niin kuivaa ja karseeta, että tulee syötyä kasvisruokaa siellä. Siellä Alankomaissa myös syödään näitä uppopaistettuja juttuja, kaikkea prosessoitua mysteeri"lihaa" ja jotain paneroituja krotetteja, joissa on sisällä nuudelia, hyh, niitä en suostu syömään. 

uppista, purkki*

Vierailija
26/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uppista, purkki*

Turkkitonnikala ois kyll mielenkiintoinen!

Vierailija
27/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limppisoppaa. Makaronia ja ketsuppia. Simpukoita.

Vierailija
28/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskisoossia.

No jo on outo maku jollakin, läskisoosi ranskanperunoilla ja valkoparsalla tarjoiltuna on parasta herkkua ikinä.

Vierailija
29/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä en oikeasti saisi alas olisi hapansilakka. Kerran haistoin ja aloin kakomaan oksennusta, jos vatsassa olisi ollut jotain niin olisi lentänyt huutoyrjö.

Vierailija
30/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipiä, joissa on margariinia, rypsiöljyjuustoa, rasvasilliä sekä tuorekurkkua.

.

Tällaiset jäivät tänään syömättä vieraillessani äitini luona.

Vierailija
31/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hapansilakkaa ja casu marzua.

Casu marzussa taitaa mennä minullakin raja. 

Hapansilakkaa kokeilisin kiinnostuneena. En lupaa että pystyn syömään, mutta ainakin maistaisin.

Vierailija
32/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten leipomia tai koristelemia leivonnaisia, pikkuleipiä jne. Itsellänikin on pari pientä lasta, ja kun katsoo että mihin kaikkialle ne pienet sormet ehtivät, niin eipä niitä tule tarjolle laitettua, enkä syö myöskään kenenkään luona kylässä.

Vierailija
33/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo aivot olisi turhan extremeä mutta tavallisista ruuista pinaattikeitto. Paha lapsuuden trauma, oksennan jos edes haistan.

En pidä monista äyriäisistä mutta syön niitä kyllä jos tarjotaan. Aurajuusto pilaa kaikki ruuat mutta ranskalaisia sinihomejuustoja voin syödä sellaisenaan.

Vierailija
34/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieniä, äyriäisiä, homejuustoa, sisäelimiä. Tosin onneksi kukaan normaali ei noita tarjoakaan.

Vierailija
35/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uppista, purkki*

Turkkitonnikala ois kyll mielenkiintoinen!

Olisiko se vähän kuin venäläinen herkku nimeltä "silliä turkissa" (eräänlainen kerroksittainen rosolli), mutta tonnikalasta tehtynä?

Vierailija
36/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on asioita, joita söisin.

Vierailija
37/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään, mitä Suomessa ruokakaupoista löytyy. Kaikki kelpaa!

Vierailija
38/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tietysti?

Eikö sulla ole mitään makuaistia, kaikki kelpaa?

Kyllä mullekin kelpaa kaikki, mutta on mulla myös makuaisti. Tykkään lähes kaikesta ja voin syödä hyvin sellaistakin mistä en tykkää. Ei oo mulle vaikee juttu. Ehkä olen oppinut tähän lapsena. Ei silloin ruokien suhteen oltu erityisen valikoivia, sitä syötiin mitä oli tarjolla.

Vierailija
39/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihaa tai kalaa sisältävät jäävät syömättä. Samoin lasten tekemät jutut ja yhdessä kyläpaikassa kaikki mikä sisältää raparperia < kasvattavat sitä puskaa kompostoimattomassa huussijätteessä 🤮

Vierailija
40/46 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verilettuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme