Mitä ruokaa ette söisi, jos olisitte kylässä ja tarjottaisiin?
Kommentit (46)
Söisin kaikkea. Kerran oli kana selvästi vaaleanpunaista mutta en vain kehdannut sanoa siitä, joten söin kiltisti. :)))))) Kyllä, olen munaton.
Läskisoosia
Valmislihapullia
Kasleria
Maksa
Kanankoipia
Kanan siipiä
Muikkuja
Rapuja
Hummeria
Näin nyt esimerkiksi.
Kaalilaatikko. Ainoa ruoka joka ei uppoa ja olen aikuisiällä monet kerrat yrittänyt opetella sitä syömään. Mutta ei, se haju ja koostumus, yök.
Vierailija kirjoitti:
Sisäelimiä, aivoja ym. ällöttävää. Sirkkoja. Epätavallisia eläimiä.
Just nämä, plus etanat ja kieli.
Sisäelimiä, raakaa kalaa, sieniä ja äyriäisiä. On muitakin inhokkeja, mutta niitä voisin kohteliaisuudesta syödä vaikka pahaa tekisikin. Ensin mainitut vaan sellaisia, että ei pysty kuin ehkä ase ohimolla.
Juusto
Okei, se menee, jos on vähäisen vaikka makaronilaatikon päällä tms.
Mutta esim. kokonainen siivu leivällä jää syömättä (leivän syön toki) ja juustolautaset yms. saa joku muu syödä ihan vapaasti. En vain voi sietää juuston makua.
En mitään liharuokaa niihin sisältyy myös liivatteella hyydytetyt kakut ja jälkiruoat. Kalaa pystyisin vähän syömään, paitsi tonnikalaa.
Mitään epäjumalille pyhitettyjä ruokia. Raamattu kieltää.
Lista on niin pitkä, etten jaksa sitä kirjoittaa.
t. moniallerginen
Kalaa. Lentää laatta sen hajusta.
Apinan aivoja ja kilpikonnalientä. Valasta söisin ja olen joskus syönytkin.
Lihaa, kalaa tai mereneläviä en söisi missään muodossa. Yleensä en myöskään syö kananmunaa tai maitotuotteita, mutta jos kyseessä olisi ikäihmisen luona vierailu ja hän olisi tehnyt pullaa, niin en kehtaisi kieltäytyä.
En kuitenkaan harrasta yllätysvierailuja ja jos ja kun sovitusti menen vierailulle niin sovimme myös etukäteen tarjoiluista eli siitä, tuonko itse jotain tullessani.
Vierailija kirjoitti:
Sisäelimiä, raakaa kalaa, sieniä ja äyriäisiä. On muitakin inhokkeja, mutta niitä voisin kohteliaisuudesta syödä vaikka pahaa tekisikin. Ensin mainitut vaan sellaisia, että ei pysty kuin ehkä ase ohimolla.
Mulla samat. Lisäksi veriruoat.
Vierailija kirjoitti:
Läskisoosia
Valmislihapullia
Kasleria
Maksa
Kanankoipia
Kanan siipiä
Muikkuja
Rapuja
Hummeria
Näin nyt esimerkiksi.
Miksi alapeukutatte mun listaa?
Teettekö useinki vieraille siipiä ja muikkuja, joten nyt meni tunteisiin?
Sisäelimiä, aivoja ym. ällöttävää. Sirkkoja. Epätavallisia eläimiä.