Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaa: miksi olet uskollinen, vaikka seksielämäsi kotona on ollut vuosikausia epätyydyttävää?

Vierailija
18.02.2021 |

Tuli tuosta toisesta keskustelusta mieleen tällainen kysymys. Erittäin mielenkiintoista olisi kuulla tämäkin näkökulma! Paljon on nimittäin varmasti tällaisiakin ihmisiä Suomessa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain halua pettää, koska minun pitää elää itseni kanssa koko loppu elämäni. Nykyisen kanssa seksiä on ihan ok määrä. Voisi olla enemmänkin, koska se on ihan tajuttoman hyvää ja intohimoista. Ei haittaisi vaikka joka päivä kun nyt on n.2-4×viikossa.

Exän kanssa teki välillä "tiukkaa" olla pettämättä. Tarkoitan tällä sitä että koska seksiä, intohimoa tai aitoa välittämistä ei ollut, niin muut olivat mielessä. Suhteessa olin kuin pystyyn kuollut. Mitään en koskaan tehnyt, mutta liian pitkään haaveilin erilaisesta elämästä johon kuuluu, noh, tunteet ja tunteminen.

Vierailija
22/31 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt on sellainen periaate, että avioliittoon ei kuulu pettämiset, ja onhan se mukavaa, että lapset saavat asua molempien vanhempiensa kanssa. Ei siitä mitään hyötyä kyllä ollut. Vieraannuin sekä puolisosta että s*ksistä että vastakkaisesta sukupuolesta noiden täysin kuivien vuosien aikana ja ero tuli sitten joka tapauksessa. Mutta enpähän pettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksi ei kiinnosta naisia ja suhteeseen alkaminen seksin takia olisi valheellista sitten kahteenkin suuntaan.

Vierailija
24/31 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pettäminen on väärin, en halua seksiä muiden kanssa ja minulla on vielä uskoa, että tilanne korjaantuu. Eikä minulla olisi sen enempää aikaa pettämiseenkään.

Elämme ruuhkavuosia ja seksille ei yksinkertaisesti löydy aikaa, ja silloin kun löytyy niin se on todella pikainen hutaisu. Eiköhän se tästä kun vuoden vielä jaksaa niin on kuopuskin sen ikäinen, että nukkuu yönsä.

Vierailija
25/31 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että joskus edellisessä elämässäni menin ja petin avovaimoani - ja totesin, ettei ollut mun juttu, niin paha morkkis tuli itselle, vaikken jäänyt kiinni tai mitään.

Silloin jo totesin, ettei kannattanut.

Nyt kyllä toisinaan tekisi mieli, kun jo vuosia on avioliitossa kärvistelty kerta/kk -tahdissa, mutta tuo aiempi kokemus on edelleen niin vahvasti mielessäni, etten pysty.

Lisäksi mietin, että jos jäisin kiinni, en välttämättä pystyisi moisen tempun jälkeen katsomaan enää tyttäriäni silmiin.

Vierailija
26/31 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uskottomuus on moraalisesti väärä ratkaisu eikä edes poistaisi ongelmaa koska perheellisen työssäkäyvän olisi mahdotonta saada aktiivinen säännöllinen seksielämä (jota siis olen vailla, en satunnaista panoa) salarakastajan kanssa.

Vierailija
27/31 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pysty seksiin ilman tunnesidettä enkä toisaalta halua erota ja lähteä etsimään uutta suhdetta. Luulen, että aika monella naisella pettämisintoa laannuttaa juuri tuo, että seksiä ei voi olla ilman tunnesidettä.

Vierailija
28/31 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen parisuhdeihminen eikä irtosuhteet kiinnosta.

Sama. En voisi kuvitella seksiä ilman tunteita ja parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin seksi.

Vierailija
29/31 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en pysty seksiin ilman tunnesidettä enkä toisaalta halua erota ja lähteä etsimään uutta suhdetta. Luulen, että aika monella naisella pettämisintoa laannuttaa juuri tuo, että seksiä ei voi olla ilman tunnesidettä.

Eikä pelkästään naisilla, kyllä meitä miehiäkin on joille seksi kuuluu parisuhteeseen.

Vierailija
30/31 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole maailman tärkein asia. Haluan lapsilleni ehjän kodin ja muut asiat sujuvat puolison kanssa hyvin. En pystyisi harrastamaan irtoseksiä.

Vierailija
31/31 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että jos ei ole läheisyyttä ei ole seksiä ja jos ei ole seksiä ei ole läheisyyttä. Se joka ei halua vetäytyy aina läheisyydestä välttääkseen seksiä. Minulle ainakin on silloin ihan turha selittää, että rakastaisi kumminkin, mutten halua läheisyyttä?? Etäisiä kavereitako pitäisi olla?

Toisen hyvänä pitäminen ja paineen purku ei voi olla kenellekään toista rakastavalle liikaa vaadittu. Kyllä toisen pitää tuntea itsensä rakastetuksi suhteessa. Jo säännöllinen suuseksin antaminen puutteessa olevalle helpottaisi oloa ja osoittaisi välittämistä. Ei varmasti olisi ajasta tai paikasta kiinni. Pitää välittää kumppanista ja näyttää se myös.

Vetoaminen ruuhkavuosiin ja aja puutteeseen on vain itsensä ja varsinkin puolisonsa pettämistä. Jos ei välitä puolisostaan edes sen vertaa, niin sopii katsoa peiliin.

En ole kieltäytynyt vaimon ehdotuksista koskaan. Joskun on stressi ja työt kaatuneet syliin ja ollut ihan loppu, mutta silti antanut vaimolle suuseksiä ja naitu. Joskus huomattu nainnin jälkeen, että molemmat ollet liian väsyneitä. Otettu uusiksi kun oltu virkeitä. Koitettu molemmin puolin piristää toista ja osoittaa välittämistä. Jos ei välitä, ei ole halujakaan. Näin se vain on. Nostakaa kissa pöydälle, jos läheisyys ja välittäminen on kadoksissa.

M62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä