Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun parhaat kirpparit

Vierailija
18.02.2021 |

Pitäisi myydä 10 kassia vaatetta, kenkiä ja tavaraa. Mitä suosittelette? Laiskan kirppis taitaa olla edullisin pöytävuokran suhteen, mutta käykö siellä kauppa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täst yhdest isokokoisesta myyjäst. Kerran myyjänä maanantai-marketissa ja toiste en mene juuri hänen takia. Järkkyy käytöst maksaval asiakkaal! Aattelin silloin et onkohan pissa noussu päähä hälle ku paikka on suosittu...Menen suosiol muual myymään romppeeni...

Vierailija
22/26 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täst yhdest isokokoisesta myyjäst. Kerran myyjänä maanantai-marketissa ja toiste en mene juuri hänen takia. Järkkyy käytöst maksaval asiakkaal! Aattelin silloin et onkohan pissa noussu päähä hälle ku paikka on suosittu...Menen suosiol muual myymään romppeeni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, mulla ihan sama kokemus tästä yhdestä myyjästä. Pelkäsin myyjänä mennä sinne, koska ko myyjä selvästi inhosi mua!

Kääk, en sit ollutkaa ainoo joka koko käytöksen tosi tylynä. En kyl uskalla enää mennä sinne myymään mitään. Ostajana hiippailen varovasti ja tarkistan onko tää myyjä paikalla. Oon miettiny et onkohan yhtä tyly työkavereille kun oli mulle?

Vierailija
24/26 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaimarketin ainoa huono puoli on töykeä myyjä. Kaikki tietää kuka se on, joka siellä on ollut myyjänä asiakkaana. Miten voi olla, ettei paikan omistaja puutu tämän vääpelin tyyliin. On hyvä, että on säännöt, mutta se tapa millä vääpeli ne käy sanomassa asiakkaalle on täysin väärä. Mulle jäi todella ikävä tunne myyjä-asiakkaana, koin että hän jopa halusi, ettei kukaan ostaisi tavaroitani. En tiedä mikä on tämän myyjän ongelma, mutta käytöstapoihin olisi hyvä saada opetusta. 

Esim. sen sijaan, että tulee tylysti kertomaan mitä myyjä-asiakas tekee väärin, voisi sanoa vaikka näin:

"Hei kiva, että olet tullut tänne myymään, tervetuloa. Ja onpa sulla tosi upeita tuotteita, mutta muistathan, että rekkiä ei kannata laittaa liian täyteen, kiitos jos huomioit tämän".  On monta tapaa muistuttaa säännöistä asiakkaille. Varmasti paikan omistaja tietää asiasta, mutta edelleen ko myyjä on myymälässä. 

Olen nähnyt miten eräs myyjä-asiakas laittoi shortsin ja uikkarit nätisti omiin henkareihin, kun myyjä poistui rekin luota, vääpeli tuli ja todella kiukkuisesti repi kaikki pikkuasusteet saman tien alas ja tunki ne sotkuisesti pikku-laatikkoon. Siis oikeasti kuka tekee näin asiakkaalle? Se kiukku, jota työntekijä koki asiakasta kohtaan oli kyllä selvästi havaittavissa. Ei ole normaalia asiakaspalvelutehtävissä olevan työntekijän käytöstä. 

Toivottavasti tämä toimii rakentavana palautteena maanantaimarketille, joka on muuten todella kiva kirppis. 

Vierailija
25/26 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmin kirppis on mun suosikki

Vierailija
26/26 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän