Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopisto määrittää elämääni koska minulla oli vaikea nuoruus

Vierailija
18.02.2021 |

Minulla oli äärimmäisen onnellinen lapsuus mutta vaikea nuoruus. Älykkäänä lapsena opin turvallisten aikuisten valvonnassa erittäin uteliaaksi. Tämä johti onnettomaan ja vaikeaan nuoruuteen. Erinäisten kokemusten saattelemana löysin itseni yliopiston portailta, olin lujalla pohjalla. Yliopistossa on mahtavaa koska harmainpakin aamuna voi tapahtua vaikka mitä ja ainakin osa vieruskavereista on neroja, ehkä kaikki ja ainakin se "luokan" nätein tyttö on melko varmasti myös aika älykäs.
Vaikean lapsuuden aiheuttamia traumoja puidaan usein mutta vaikeaa nuoruutta käsitellään harvemmin. Itse olin nuorena niin ehdoton etten olisi sopinut mihinkään instanssin ja siksi solahdin välittömästi yliopiston ilmapiiriin. Olen luonnontieteilijä ja rakastan sumuisia aamuja ja luentosaleja!
Vaikeassa nuoruudessa yliopisto on ainoa tuki joka tukee ja kirvoittaa luovuutta ja rajattomuutta, keksintöjä ja oppineisuutta jossa kapinoivakin näkee merkityksiä ja turvaa luovuudelle, on ikuinen vappu!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/4 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla oltu samassa yliopistossa. Meiltä löytyy tavisopiskelijoita ja ainoa missä luovuttaa voi käyttää on pennin venytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinäisten kokemusten saattelemana löysin itseni yliopiston portailta, olin lujalla pohjalla

Siinä sarkaa psykologeille

Vierailija
4/4 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että jollekulle yliopisto on noin iso ja hieno kokemus! Suurin osa kuitenkin pettyy yo:n todellisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän