Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa helpotusta hammastoimenpiteeseen ja jännittää liikaa

Vierailija
18.02.2021 |

Mietin jo että perun viisurin paistoajan kun pyysin siihen rauhoittavaa esilääkitystä,en saa. Kuulemma puhumalla pitää selvitä tilanteesta. En taida mennä ollenkaan kun pelkään sitä jo valmiiksi ja tuollainen asenne hoitohenkilökunnalla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipulloa kirkasta alle.

Vierailija
22/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä ikäluokkaa että kouluhammaslääkäriltä oli turha odottaa mitään sympatiaa tai kivunlievitystä, onneksi äiti sit aina vei mua yksityiselle.  Aikuisenakin yleensä yksityisellä käynyt mutta nyt taannoin oli meidän kylän tk:ssa todella hyvä lääkäri, toki ei kauaa viihtynyt... 

Mutta joo, ilman muuta yksityiselle, saat sen palvelun mitä tarvitset. Maksaa tietty enemmän ja hinnat riippuu paikkakunnastakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksityiselle. Sain rauhoittavia kun ennen pelkäsin hysteerisesti. Hammaslääkäri sanoi, että kova pelko on elimistölle stressitila ja hänen on helpompi työskennellä kun olen rauhallinen. Nykyisin selviän ilman rauhoittavia, kun tiedän, että minua kuunnellaan ja puudutukset toimii. Kiitos kuuluu tälle osaavalle ja ymmärtäväiselle hammaslääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi