Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Kyllä käy sääliksi tota Joonaa. Käänsi katsee hotelli huonees ja pyhimys pelleili. Oli ihan huikee myyrä.
En edes usko että nuo muut ei muka tienneet.
Käsikirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään puolet huijauksen onnistumisessa oli Ainon valemyyräilyn ansiota. Osasi oivallisesti näytellä myyjää ja vetää kaikkien epäilyt itseensä.
Ehkä myös se veti muiden epäilyjä Ainoon, että hän selkeästikään ei ole jakanut oikeaan osuneita myyräepäilyjään muiden kanssa tai osallistunut mihinkään liittoumaan. Ehkä hänet on koettu jotain = myyryyttä salailevaksi.
Mä kiinnitin myös jaksojen myötä huomiota siihen, että Aino ei hirveästi ainakaan oma-aloitteisesti keskustellut kenenkään kanssa myyräepäilyistään eikä pyrkinyt liittoutumaan mitenkään. Pelasi selkeästi omaa peliään ja onnistui siinä aivan täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihan uskomatonta, että Aino oli ainoa, joka epäili Pyhiä!!! Teemukin pääsi finaalikolmikkoon epäilemällä Ainoa ja laittamalla kaikki vastaukset hänelle. Tuntuu ihan älyttömältä, että kukaan muu ei laittanut merkille noita Pyhin vedätyksiä.
Tää ihmetyttää myös mua. Viime kauden finaalissa molemmat miehet olivat varmoja siitä, että Tuija on myyrä, joten oikeiden vastausten määrä ja nopeus ratkaisi voittajan. Siinä oli siis aidosti tiukka finaali. Tässä oli yksi finalisti ihan pihalla myyrän henkilöllisyydestä.
Ettekö ole juuri seurannet uutisista miten käsikirjoitettuja nää tositelkut on. Luulen Teemun tienneen mutta kuvattiin niin ettei muka tiedä
Junahomman myyrä hoisi minusta todella huonosti..olin sen jälkeen 100 % varma että pyhi on myyrä. Katoin sen 2 kertaan. Ja olin varma. Selitykset olivat niin ontuvia, että miksi hän ei taulua muka löytänyt..mutta läpi meni sekin kaikille..paitsi Ainolle?
Jos pelkän osallistujalistan perusteella olisi pitänyt arvata myyrää niin pyhimys olisi ollut siellä arvauslistan kärjessä.
Mitä järkeä tuossa formaatissa olisi jotkut liitot.
Vierailija kirjoitti:
Junahomman myyrä hoisi minusta todella huonosti..olin sen jälkeen 100 % varma että pyhi on myyrä. Katoin sen 2 kertaan. Ja olin varma. Selitykset olivat niin ontuvia, että miksi hän ei taulua muka löytänyt..mutta läpi meni sekin kaikille..paitsi Ainolle?
Tuskin meni läpi.
Mutta eihän sitä katsojille paljastettu
Vierailija kirjoitti:
Vähintään puolet huijauksen onnistumisessa oli Ainon valemyyräilyn ansiota. Osasi oivallisesti näytellä myyjää ja vetää kaikkien epäilyt itseensä.
Oliko Ainolla jotain valemyyräilyä? Minun mielestäni kämmäili ihan vahingossa ja omaa hölmöyttään (esim. alun puhelinnumero ja lopun rikkinäinen puhelin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yksinkertaisia te oikein olette? Kyseessä on viihdeohjelma, jossa tuotanto voi hyvinkin ottaa mukaan kaksi myyrää (Mikko ja Aino), ja sitten vaan seuraavat miten katsojat reagoivat. Lopulta se jota katsojat epäilevät vähiten valikoituu oikeaksi myyräksi. Kusetusta kaikki.
Höpöhöpö! Tässä noudatetaan alkuperäisen formaatin sääntöjä, eikä niistä voi poiketa tekemällä mitään tuplavalintoja.
Olet naiivi ihminen joka ei ymmärrä kuinka feikkiä tosi-tv todellisuudessa on.
Lopettakaa te myyrän henkilöllisyyteen pettyneet nyt ne salaliittoteorianne. Hävettää lukea noita selviä provoja. Mä nautin tästä kaudesta yhtä paljon kuin edellisestäkin. Tosi hyvää viihdettä tähän koronatalveen ja -kevääseen!
Kuten kirjoitin jo 111/1015 eli valkoisen paidan M-kirjain.
Ajattelin, että Pyhimys ei voi olla myyrä sen vuoksi, että kaikki myyräilyt näytettiin niin selvästi. Ja myös nuo M-kirjaimet vaatteissa ja muut selvät vihjaukset ja vinkit siihen suuntaan tuotannolta, että juuri hän on myyrä.
Mutta ehkä juuri se oli se juttu, että katsoja ajattelisi, että ei noin ilmiselvä voi oikeasti olla myyrä. Eli minäkin siirryin hyvin pian miettimään muita vaihtoehtoja myyräksi ja vain hymähtelin Pyhimyksen "myyräilylle", joka sitten olikin ihan oikeaa myyräilyä...
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hymyilyttää täällä monien kommentit siitä, että Pyhimys on niin ärsyttävä tyyppi, ylimielinen, lapsellinen jne. Onnistui näköjään menemään teidänkin pään sisään tuolla näyttelemisellään eli hyvää työtä teki.
Just tää! Mä olen aina pitänyt Pyhimystä hyvänä tyyppinä, mutta tässä ohjelmassa oli niin ärsyttävä, että oikeesti aloin pitää sitä ihan kpäänä. Että hyvin meni näyttely meikäläiselle läpi :) Nyt voi taas palata entiseen ajattelumalliin, kun rooli on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ensin epäilin Pippaa, mutta kun putosi niin vahva veikkaus on Teemu. Ainut jota ei epäillä myyräksi tai ne kommentit on leikattu pois.
Teemu on kuuma. Vaikka ärsyttää kun joka ohjelmassa julkkuja niin Teemua voisi katsella toisessakin formaatissa..
Näin ulalla olin. Minuun meni kaikki tuo pyhimyksen näyttely täydestä. Inhosin koko tyyppiä, onneksi oli myös näyttelyä siinä. On tuo kova paikka olla myyrä ettei pilaa koko tuotantoa paljastumalla heti.
Ainon kommentteja jäin minäkin kaipaamaan.
Jälkiviisastelu on helppoa, mutta kyllä itse Pyhimystä eniten epäilin. Alkukaudesta veikkasin Teemua, mutta pian puolivälin jälkeen Pyhimys nousi ohi. Ainoa en epäillyt missään vaiheessa, mutta Ilari oli myös jossain vaiheessa kärkipäässä, ei kuitenkaan ykkösepäilynä.
Kuten tänne olen aiemminkin kirjoitellut, niin vahvimmat syyt miksi pääepäiltyäni vaihdoin olivat ne, että Pyhimys oli tehtävissä muita enemmän rooleissa, joissa oli yksin eikä isommassa porukassa, jotta pystyy kameroille kommentoimaan asioita livenä (kelkkarata-, vankila- ja junatehtävä). Lisäksi Pyhimys ei melkein missään tehtävässä tuonut joukkueelle rahaa parhaansa mukaan. Yhdessä jaksossa oli se peili-vihje. Makian vaatetus ja M-kirjaimet. Lisäksi rikkinäinen puhelin tehtävän ensimmäinen sekunti, jossa Pyhimys ei muiden tapaan ihmetellyt yhtään mikä on homman nimi, vaan säntäsi samantien suorittamaan tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tuossa formaatissa olisi jotkut liitot.
Mä en kanssa tajua. Voithan vertailla epäiltyjä muitten kanssa, mutta mistä tiedät, ettei se, kenen kanssa vertailet, olekin se myyrä, niin siltäkin muitten sanomiselta lähtee pohja pois.
Voi ei, olin väärässä. Oletin oikeasti, että Myyrä olisi se yllätys, mitä ei epäilty, vaan eipä ollutkaan. Kiva kun Aino voitti, olisin ollut kyllä iloinen, jos Teemukin olis voittanut. Ihan kiva ohjelma, varsinkin tuon Latvian näyttämisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Kuulosti ja näytti tosi feikiltä siinä epäonnistumistaan selostaessaan. Sen jälkeen ei ollut enää mitään epäilyksiä, etteikö olisi myyrä. Ja vielä se miten se koko tehtävänkulku oli järjestetty niin silmiinpistävästi ihan häntä ja hänen myyräilyään varten.
Minä katselin ohjelmaa puolinaisesti mutta arvasin myyrän oikein. Pyhimys ylinäytteli eikä ollut luonteva.
Selvästi näki että oli rooli päällä.
Lisäksi hällä oli paljon noita tuotannon käsikirjoittamia erityistehtäviä mikä nyt oli aika hölmöä tuotannolta.