Silmälasit Kiinasta kokemuksia
Kommentit (17)
Minkä helvetin takia ne pitää Kiinasta ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia ne pitää Kiinasta ostaa?
No on helvetisti halvemmat!
Sieltä ne kaikk tulee.
Sun vaan pitää osata itse, että
osaat tilata hyvät.
Ikinä en ole Kiinasta mitään tilannut, enkä tilaa. Varsinkin nyt ihmetyttää miksi halutaan tukea lepakonsyöjien taloutta eikä kotimaisia liikkeitä/kauppoja/firmoja.
Tilaisin kiinasta lasit kaikilla vahvuuksilla ja heittäisin tarpeettomat roskiin. On ne siellä sen verran halpoja kuitenkin.
Miten siinä osaa valita itselle sopivat sangat? Eihän laseilla tee mitään, jos sangat on epäsopivat. Jos näkee ilman lasejakin kohtuullisesti, niin sama kai mistä ne ottaa, kun pärjää ilmankin. Itse olen lähes toimintakyvytön ilman laseja, joten otan ne vain oman paikkakunnan optikkoliikkeestä.
On. Pekingissä käydessä ostin. Titaanipoka ja erikoistaitekertoimen pinnoitetut linssi. Tekivät odotellessa. Maksoin murto-osan. Suomessa vastaavat jotain 600 €. Käytännössä sain lasit ja Kiinan reissun samaan rahaan. Tosin olin työreissulla.
Kannattaahan se ostaa, tulee vinot silmät. Raatu on lautaa ja rinssit hyvät.
Lopettakaa kiinalaisen krääsän ostaminen, ihan oikeasti. Ne rahat menevät lyhentämättömänä Kiinan kommunistipuolueen mielivallan harjoittamiseen.
Yhdet lasit olen tilannut ja olivat ihan hyvät.
Helppo tilata netistä kun on resepti olemassa.
Eikä maksanut pajon. Kiinasta ne suomalaisetkin optikkoliikkeet tilaa lasit. Ei Suomessa tehdä silmälaseja.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole Kiinasta mitään tilannut, enkä tilaa. Varsinkin nyt ihmetyttää miksi halutaan tukea lepakonsyöjien taloutta eikä kotimaisia liikkeitä/kauppoja/firmoja.
Kiinalaiset ne lasit kuitenkin ovat tehneet mitkä ostat Suomesta, Saat valita että käytätkö rahasi itse, vai annatko ne optikolle käytettäväksi.
Tee itse pllipohjista, säästä pitkänpennin.
En tiedä, kun ei tulis mieleenkään tilata sieltä mitään sontaa.