Yhä usemapi teilaa Vesalan typerän ulostulon
Kommentit (99)
On kyllä noloa ihmiseltä joka on ollut aiemmin huomattavan hyvätuloinen. On kuitenkin kymmeniä tuhansia pienipalkkaisia ravintola- ja matkailualan työntekijöitä jotka ovat olleet lomautettuna todella pitkään.
Ukkola kerää irtopisteitä, osa #12937413.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä noloa ihmiseltä joka on ollut aiemmin huomattavan hyvätuloinen. On kuitenkin kymmeniä tuhansia pienipalkkaisia ravintola- ja matkailualan työntekijöitä jotka ovat olleet lomautettuna todella pitkään.
Huudetaankohan niillekin, että mene oikeisiin töihin, mikset ole sairaanhoitaja?!1?!
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin olen Ukkolan kanssa samaa mieltä. Ärsyttää kun valmiiksi etuoikeutetut ihmiset uhriutuu. Heillä hommat jatkuu pian normaaliin tapaan.
Minua ärsyttää taas puolestaan se, että et näköjään tajunnut ulostulosta yhtään mitään, mutta silti tulet ulisemaan tänne typeriä. Vesalan kommentti ei ollut vain hänestä itsestään kenties jopa "valmiiksi etuoikeuttuna", mitä se ikinä tarkoittaakaan. Vesalan ja muiden artistien työn keskeytymisen takia on valtava joukko valomiehiä, äänimiehiä, roudareita, keikkajärjestäjiä, keikkapainaktyönteköijöitä, keikkamyyjiä yms. yms. työttömänä. He eivät ole etuoikeutettuja ihmisiä. Miten voi olla, että joku ei tuota tajua ja sitten ulisee tuollaisia typeryyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin olen Ukkolan kanssa samaa mieltä. Ärsyttää kun valmiiksi etuoikeutetut ihmiset uhriutuu. Heillä hommat jatkuu pian normaaliin tapaan.
Minua ärsyttää taas puolestaan se, että et näköjään tajunnut ulostulosta yhtään mitään, mutta silti tulet ulisemaan tänne typeriä. Vesalan kommentti ei ollut vain hänestä itsestään kenties jopa "valmiiksi etuoikeuttuna", mitä se ikinä tarkoittaakaan. Vesalan ja muiden artistien työn keskeytymisen takia on valtava joukko valomiehiä, äänimiehiä, roudareita, keikkajärjestäjiä, keikkapainaktyönteköijöitä, keikkamyyjiä yms. yms. työttömänä. He eivät ole etuoikeutettuja ihmisiä. Miten voi olla, että joku ei tuota tajua ja sitten ulisee tuollaisia typeryyksiä?
Vesalat eivät ole aiemminkaan heistä välittäneet kuin pakollisina, ärsyttävintä kuluerinä niin tuo ulina on laskelmoitua ja ylemmyydentuntoista paskaa. Palkkaa sitten äänimiehen trinagelia pimputtamaan tunnelma luojaksi teehetkiinsä ja ostaa koko suvulle t-paitoja. Mutta tekeekö hän itse konkreettisesti heidän eteen nyt jotain? Ei.
Vierailija kirjoitti:
No sitten vaan taiteilijat Kelan päivärahalle ja toimeentulotuelle. Niin me muutkin joudutaan tekemään, miksi he olisivat jotenkin paremmassa asemassa?
Siksi, että he ovat luoneet jotain sellaista, mihin te ette tule milloinkaan kykenemään.
Jos joku perussuomalainen olisi sanonut tuon kommentin, niin hän istuisi nyt tutkintavankeudessa
Vierailija kirjoitti:
Ukkola = en klikkaa.
Onhan hän Iltalehden Appelsin. Kun ensin mainittu alkoi saada nimeä, piti kilpailijan palkata oma.
Olen myös huomannut, että monessa Euroopan maassa on paikallinen Huhtasaari.
Sori vaan, mutta tämmösessä tilanteessa ei kukaan lähde säälistä keikalle, vaikka niitä olisi.
Vesalakin voi pitää mölyt mahassaan ja ottaa oppia esim Antti Holmasta ja Aku Hirviniemestä. He tekevät youtubevideoita.
Aika outo elinkeino muuten, järjestää keikkoja ja olettaa että ihmiset maksavat.
Vesala on pilannut maineensa totaalisesti!
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ukkolan kaikki kolumnit mielistelee yksinkertaisia huonosti koulutettuja miehiä, joten voi jättää omaan arvoonsa.
Mies, millä tavalla tahansa koulutettu, tai kouluttamaton, ei sorru koskaan Vesalan esittämän itkuvirren kaltaiseen valittamiseen. Mies tietää, että sellaisesta käytöksestä ei ole mitään hyötyä. Rajoitukset päättyvät, kun ne päättyvät. Vesala typerällä uhriutumisellaan ei voita mitään, mutta menettää suosiotaan. Ja se on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten vaan taiteilijat Kelan päivärahalle ja toimeentulotuelle. Niin me muutkin joudutaan tekemään, miksi he olisivat jotenkin paremmassa asemassa?
Siksi, että he ovat luoneet jotain sellaista, mihin te ette tule milloinkaan kykenemään.
En lähtisi vertailemaan. Monet nyt tässä ajassa irtisanotut ovat tehneet kymmenien vuosien työuran, maksaneet veronsa ja nyt jääneet tyhjän päälle. Ihanko totta, että väheksyt tällaisia ihmisiä?
Taiteilijat haluaa esiintyä ja ihmisten on tultava katsomaan ja maksettava liput tai valtion pitää maksaa! niih! T. Vesala
Vierailija kirjoitti:
No eivät he nyt yhtään sen enempää valmiiksi etuoikeutettuja ole kuin muutkaan. Itse ovat työllä ja taidolla ansainneet asemansa.
Mutta olen samaa mieltä siitä että nyt heidän puoleltaan vähän malttia. Ei tässä oikein muuta voi. Pakko rajoittaa kokoontumisia, ja sitä varten sitten heidän työtäänkin. Vaikka ymmärrän kyllä turhautumisen, ja ehkä pienen paniikinkin. Itsekin olen menettänyt jo kaksi työpaikkaa vuoden aikana koronan takia. Ei ole hauskaa ei, mutta eteenpäin on mentävä, ja keksittävä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tietoosi tosiasia siitä, että tässä maassa on paljon loistavia muusikoita, jotka eivät kuitenkaan ole valinneet musiikkia ammatikseen. Kilpailu leivästä Vesalan kaltaisten tusinatuotteiden kanssa ei tunnu järkevältä. Kansa haluaa sontaa ja sitä se saa, kun fanittaa ö-luokan "muusikoita", kuten Vesala. Se, että he olisivat luoneet jotain omaperäistä, laadukasta ja taiteelliselta arvoltaan korkeaa musiikkia, on vain typerä myytti, mitä musiikista ymmärtämätön ihminen julistaa.
Vesala on yrittäjä ja hänellä on oikeus yrittäjien työttömyystukeen. Jos järki riittää, sinne vaan hakemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ukkolan kaikki kolumnit mielistelee yksinkertaisia huonosti koulutettuja miehiä, joten voi jättää omaan arvoonsa.
Mies, millä tavalla tahansa koulutettu, tai kouluttamaton, ei sorru koskaan Vesalan esittämän itkuvirren kaltaiseen valittamiseen. Mies tietää, että sellaisesta käytöksestä ei ole mitään hyötyä. Rajoitukset päättyvät, kun ne päättyvät. Vesala typerällä uhriutumisellaan ei voita mitään, mutta menettää suosiotaan. Ja se on hyvä asia.
No entäs Mikko Kivelä vai onko se nainen?
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa hyvesingalointia taiteilijoilta. Ollaan muka nyt niin pirun huolissaan kulttuurialan suorittajatasosta. Joku nosti suuressa pyhyydessään esiin myös keikkapaikan siivoajat 😂😂😂😂. Ihan kun tietäisivät edes keitä he ovat. Ovatko ikinä edes nähneet? Kiittäneet? Puhuneet?
Suurin osa eivät tiedä edes teknisen crewnsa nimiä ja nyt ratsastavat heidän "kurjuudellaan" kun ensin itse ovat antaneet heille potkut. HV Vesala.
Uskon että ovat oikeasti huolissaan. Monet käyneet alaa vastaavan koulutuksen teatterikorkeakoulussa tai muualla, joten varmasti myös kiinnostusta asiaan on.
Mutta yhtä mieltä olen tuosta siivoojien puolustelusta. Eivät nuo heistä välitä pätkän vertaa. Vesalastakin olen kuullut, että on täysi k*sipää kulisseissa työskenteleviä "taviksia" kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs Mikko Kivelä vai onko se nainen?
Typerä nillittäminen on neitimäinen ominaisuus. Päättele siitä, mitä haluat.
Oksettavaa hyvesingalointia taiteilijoilta. Ollaan muka nyt niin pirun huolissaan kulttuurialan suorittajatasosta. Joku nosti suuressa pyhyydessään esiin myös keikkapaikan siivoajat 😂😂😂😂. Ihan kun tietäisivät edes keitä he ovat. Ovatko ikinä edes nähneet? Kiittäneet? Puhuneet?
Suurin osa eivät tiedä edes teknisen crewnsa nimiä ja nyt ratsastavat heidän "kurjuudellaan" kun ensin itse ovat antaneet heille potkut. HV Vesala.