Veden juominen
Mikä hitto siinä on niin vaikeaa? Pari litraa päivässä... luulis onnistuvan mutta ei.
Kommentit (10)
Vettä litkimällä saa tehokkaasti HB:n putoamaan, luultavasti myös vitamiinit liukenee pönttöön.
Koettuon kirjoitti:
Vettä litkimällä saa tehokkaasti HB:n putoamaan, luultavasti myös vitamiinit liukenee pönttöön.
Vitalit ei kuulu suomalaiseen ravitsemukseen.
Vitaliimi on ryskä. Vesi on elämän lähde.
Koettuon kirjoitti:
Minäkin kannatan tapaa jossa juodaan vain janoon, ei varastoon.
Vierailija kirjoitti:
Miks ei?
En tiedä... tuossa se pullo on työplydällä mutta ei vain tule tartuttua siihen. Sit tajuaa jossain vaiheessa että on kova jano ja yöllä juostaankin vessassa
Minulla ongelmana oli nuorena, että runsas vedenjuonti teki viluisen olon. Ei tehnyt mieli juoda kylmää vettä litratolkulla. Kerran ollessani flunssassa join todella paljon kuumaa vettä, johon olin liuottanut eukalyptuspastilleja. Kuumaa vettä oli paljon mukavampi juoda. Flunssan jälkeen jatkoin kuuman veden juomista (ilman eukalyptuksia).
Juon vähintään kaksi litraa vettä päivässä, kuumana. Ei tietenkään kiehuvan kuumana, vaan arviolta 80-asteisena. Tuttavapiirissäni aina kummastellaan tätä tapaani, mutta minulla tämä on toiminut jo vuosia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Koettuon kirjoitti:
Myyräkuumeessa jouduin juomaan nesteitä 4 litraa päivässä viikon ajan. Tänä aikana Hb putosi 120 145:stä.
Vesi on hyvää!
Ja hyvin sitä tulee pari litraa täyteen, kun juo ruuilla vain vettä, juo herättyään ison lasin vettä jne. Tekee siitä rutiinia.
Vierailija kirjoitti:
Koettuon kirjoitti:
Kun sinulla on jano, sinulla on jo nestehukka.
Miks ei?