Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttaisitko unelmiesi asuntoon, jos siellä olisi poltettu 10v sisällä?

Vierailija
17.02.2021 |

Olisi mahdollisuus sopivaan asuntoon ihailemallani alueella. Asunnon edellinen omistaja ketjupolttaja, ja asunto haisee pahasti tupakalle. Itse en ole polttaja ja minulla on paha migreeni. Saako tupakan hajua 100% pois, vai jääkö se lopullisesti kiinni pintoihin? Onko teillä kokemuksia? Entä millaisia haittoja tupakan hajusta voi olla, olettaen siis että asujat eivät polta, mutta asuntoon jäänyt tupakan haju.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, jos olisi remontoitava kämppä.

Vierailija
2/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta, jos olisi remontoitava kämppä.

Kaupungin vuokratalosta kyse. Omaan säästän ahkerasti, mutta vielä joutuu opiskelija kituuttamaan. Kaupunki ei ole turhan aktiivinen näissä remonteissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta 90%:ssa 80-luvulla tai aiemmin rakennetuista asunnoista on joskus poltettu sisällä. On ollut aivan yleistä vielä takavuosina ja hajun saa kyllä pois. Voi vaatia kunnon jynssäämistä, mutta ei se tupakanhaju mikään ikuinen riesa ole, jos asunnon siivouksesta on muutoin edes jollain tasolla huolehdittu.

Vierailija
4/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, luulin että 10-vuotias lapsi on murhattu ☹️

Vierailija
5/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä ihan vaan pesemällä taida lähteä.

Vierailija
6/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Asunnon kunto pitää olla sellainen, että se soveltuu asumiseen ja on miellyttävää.

Vierailija
7/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmieni asunto ei ole vuokraluukku joten vähän hämäävä otsikko.

Vierailija
8/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kuin "unelmieni asunto, jossa on poltettu sisällä" ei ole olemassa. loppuosa kumoaa alkuosan ja päinvastoin. 

Vierailija
9/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse kaupungin vuokra-asunnosta niin varmasti on poltettu, ainakin pilveä...

Vierailija
10/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, apua 🙀 Lauseen lyhentäminen meni päin puuta. En olisi kyllä ikinä valmis muuttamaan asuntoon, jossa olisi poltettu lapsi.

AP

Vierailija
11/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Auschwitz heti mieleen.

Vierailija
12/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen pahoillani, mutta haistan sellasen pinttyneen röökihajun vaikka kuinka maalaisi, se on porautunut listojen väliin ja ihan joka paikkaan. Vihaan tupakan hajua.

Vierailija
13/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien asunto=kaupungin vuokraluukku sarjapolttajan jäljiltä? 

No eipä kai siinä mitään. Unelmia on monenlaisia.... 

Vierailija
14/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun unelmieni asunto ei ole vuokraluukku joten vähän hämäävä otsikko.

Ei sinun, mutta minun ja nyt vain tässä elämäntilanteessa. Tai no, oikea unelmieni asunto on jossain Helsingissä meren läheisyydessä, mutta sitä varten saan tehdä vielä pari vuotta lisää töitä 😂 Tarkoitan nyt tässä tilanteessa, kun olen juuri aikuistunut opiskelija.

AP

Vierailija
15/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ymmärtää tahallaan väärin? Se asunto on unelma, tupakanhaju este sille. Olisin valmis maksamaan vaikka osan remontista, mutta en tiedä miten se menee kaupungilla. Ensimmäistä kertaa elämässä vuokra-asunnossa, nääs.

AP

Vierailija
16/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen pahoillani, mutta haistan sellasen pinttyneen röökihajun vaikka kuinka maalaisi, se on porautunut listojen väliin ja ihan joka paikkaan. Vihaan tupakan hajua.

Sama. Olen kallistumassa siihen, että en vuokraa asuntoa.

AP

Vierailija
17/27 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ymmärtää tahallaan väärin? Se asunto on unelma, tupakanhaju este sille. Olisin valmis maksamaan vaikka osan remontista, mutta en tiedä miten se menee kaupungilla. Ensimmäistä kertaa elämässä vuokra-asunnossa, nääs.

AP

No eipä ole kovin kummoiset unelmat siltikään, vaikka unelma olisi kaupungin vuokraluukku ilman savua. En muuttaisi sellaiseen kuin pakon edessä. 

Vierailija
18/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää sisäilmaltaan terve asunto. Olet vielä nuori. Ei kannata hankkia astmaa, migreeniä jne riesaksesi.

Vierailija
19/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä ihan vaan pesemällä taida lähteä.

Ihan hyvin mä oon saanut pesemällä röökinhajut irti asunnosta jossa oli yli 10 vuotta poltettu sisällä. Ei haista itte, eikä oo haistanut vieraat. Ihmiset on vaan niin hysteerisiä jos vähän pitäis heiluttaa rättiä.

Vierailija
20/27 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä löytää sisäilmaltaan terve asunto. Olet vielä nuori. Ei kannata hankkia astmaa, migreeniä jne riesaksesi.

Ei astma ja migreeni taivaasta tipahda jos jossain vähän haisee vuosia sitten poltettu tupakka. Migreeni on ihan perinnöllinen sairaus, eikä käsittääkseni astmakaan ärsytyksestä puhkea, vaan jotkut asiat voi laukaista kohtauksen jos taipumusta on.