Koetko lehtitilauksen statussymbolina?
Kommentit (13)
Meidän taloudessa jo Netflix ja Spotify kävi liian kalliiksi yhdessä joten piti valita toinen. Otettiin Netflix kahden ruudun käyttöoikeudella.
Riippuu millainen duunari. Monelle tulee Hesari. Mut ei se kyllä vielä mikään statussymboli ole, hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mikä lehti. Seiska on aika roskalehti, mutta Hesarin vuosimaksuhan on tällä hetkellä jo 540€. Ei monilla duunareilla ole laittaa tuollaista summaa siihen että saa lukea lehteä.
Itse en ainakaan sairaanhoitajana todellakaan pystyisi tilaamaan Hesaria.
540€ siitä paskalehdestä?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millainen duunari. Monelle tulee Hesari. Mut ei se kyllä vielä mikään statussymboli ole, hyvänen aika sentään.
Ei ole minunkaan mielestäni, mutta ei mulla olisi ainakaan varaa kolmen kuun ruokabudjettia siitä ilosta että se Hesari tupsahtaisi postiluukusta aamuisin.
Luen sitten vain netistä ilmaiset artikkelit. Ei vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Idiooteille tarkoitettu propagandalehti.
En, vaan hiton typeränä. Uutiset saa netistä ja paperiversio tuhlaa luonnonvaroja ja on auttamattomasti myöhässä tiedonannoissaan.
Ihan vinkkinä semmoinen että esimerkiksi digi-Hesari maksaa jotain reilun kympin kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloudessa jo Netflix ja Spotify kävi liian kalliiksi yhdessä joten piti valita toinen. Otettiin Netflix kahden ruudun käyttöoikeudella.
Miten tämä liittyy aiheeseen? Jos haluat osoittaa nokkeluuttasi, ei oikein osu.
En osaa sanoa, mutta lehtiä ja kirjoja lukeva saa minun kunnioitukseni. Ei ole ainakaan mikään suu vaahdossa mesoava ADHD- tapaus.
Riippuu mikä lehti. Seiska on aika roskalehti, mutta Hesarin vuosimaksuhan on tällä hetkellä jo 540€. Ei monilla duunareilla ole laittaa tuollaista summaa siihen että saa lukea lehteä.
Itse en ainakaan sairaanhoitajana todellakaan pystyisi tilaamaan Hesaria.