Helsingissä yli 200 tartuntaa tänään. Ennätys?
Onko Hki saavuttanut ennätyksensä, yli 200 koronatartuntaa tänään. Aika muhkea määrä.
Kommentit (44)
Pääasia että saa bailata ja treenata persettä salilla. Muulla ei ole niin väliä.
t. Ninni 18v
No taas joku rakennustyömaa suljettiin ainakin osittain. Siis onko vieläkään Tallinnasta tuleville raksamiehille pakollinen testaus vai ei. Jos ei, niin miksi???????
Mä en jaksa kuulla sanaakaan enää jostain omaehtoisista karanteeneista. Eikö noi viranomaiset ja terveystyypit tajua, että vapaehtoisuudella tästä ei selvitä. Ulkomaiset raksatyypit käy lähikaupassanikin ostoksilla, ilman maskeja.
Minun muistaakseni on ennätys.
Ei paljon naurata tämä tilanne. Pitäisi saada abi ja ysiluokkalainen pysymään terveinä.
Ihan sama kenellä on, mutta hyvin tuntuu nyt leviävän :(. Vaikuttaako harrastusten avaaminen? Vai kenties päätös, ettei maskillisia oppilaita laiteta enää karanteeniin?
Toki noi raksahemmot pitäis oikeesti saada nyt kuriin!!
Mua oikeasti stressaa nyt nämä yo-kirjoitukset. Ihan selkeää koronaväsymystä on ollut ja nyt taas pitää eristäytyä.
Jäljitys ainakin jo aivan jäljessä... siinä ehtii hyvin levittää tietämättään, kun soitto altistuksesta tulee viikon myöhässä.
Tässä otetaan nyt kunnon loppukiri.
Voi hitsi, taitaa tulla viime vuoden kevät eteen.
Koko ajan odottanut tulevaa kevättä ja kesää, josko saisi alkaa normaali elämä, mutta ilmeisesti turha toive.
Taidan ottaa pullollisen brittivarianttia, skål!
Vierailija kirjoitti:
Neljäkymmentä prosenttia pääkaupunkiseudun tartunnoista on apinoilla. Unelma.[/quote
Hyshys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäkymmentä prosenttia pääkaupunkiseudun tartunnoista on apinoilla. Unelma.[/quote
Hyshys.
Yhäkin? Ja ehkä myös virolaisilla raksamiehillä.
Mun kaveri asuu Soulissa ja hän hämmästelee, miksei täällä 600k asukkaan "townissa" saada koronaa kuriin. Turha vedota asukastiheyteen, päättäjät täällä ovat aivan uskomattoman saamattomia. Mennään jo Ruotsin edelle tuossa.
Mielensäpahoittajatyypit kokointui vinkumaan koronaa vastaan viikonloppuna
Joo ensin torille ja sitten baariin
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kenellä on, mutta hyvin tuntuu nyt leviävän :(. Vaikuttaako harrastusten avaaminen? Vai kenties päätös, ettei maskillisia oppilaita laiteta enää karanteeniin?
Toki noi raksahemmot pitäis oikeesti saada nyt kuriin!!
Ei niissä ohjatuissa harrastuksissa ole näitä kansanosia, joilla tartuntoja on. Muutenkin ovat hyvin alueellisia. Tietyillä alueilla on, tietyillä ei. Hgin kaupungin sivuilla voi katsella listaa kouluista ja päiväkodeista, joissa tartuntoja on.
Helsingin kaupungin Wilmassakin on sopivasti joku hemmetin huoltokatko koko ensi viikon. Ei ainakaan tieto kulje sitten.
Teinit notkuu joukolla kaupungilla ja ostareilla
Koulussa vain oma ryhmä ja viikonloput isot lössit
Minun muistini mukaan tuo 204 tartuntaa on ennätys. En muista, että olisi vielä kertaakaan aikaisemmin ollut noin paljon.
Harmittaa ihan kamalasti! Meinasin jo, että nyt alan elämään ihan tavallisesti mutta nyt en tiedä käykö se.