Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PC vs PlayStation vs Xbox vs Nintendo

Vierailija
17.02.2021 |

Eli sodat käyntiin tännekin. Riidelkää, väitelkää ja perustelkaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pc mutta seuraavan sukupolven xbox kiinnostaa sekä tehojen että hinnan ja gamepassin puolesta, muutenkin pelailen vaan ohjaimella nykyisin.

Vierailija
2/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC

PC:llä voi pelata suurinta osaa peleistä mitä konsoleillakin, vaikka ne tulee välillä myöhässä (Kingdom Hearts, GTA). Näppäimistö ja hiiri mahtava tapa pelata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäs riidellä? :o Ite oon henkee ja vereen Sony-uskollinen, eli PlayStation, mut löytyy miult myös peliläppäri Minecraftii varten. :D Pelatkoo jokainen millä lystää. Itelläni PlayStation siks koska Sony ja yksinoikeuspelit, ja sit ku sillä pystyy pelaa myös ei-yksinoikeuspelejä, nii ainoostaa hyvä juttu.

Vierailija
4/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuollainen konsoli-sota kannattaa jättää sinne peruskoulun ylä-asteen välitunneille.

Jokainen kuitenkin loppujen lopuksi pelatkoon sellaisia pelejä, joista itse on kiinnostunut, ja hyväksyy myös muiden erilaiset pelimieltymykset.

Se oma konsoli kannattaa ostaa sen perusteella, mitkä yksinoikeuspelit sattuu itseään kiinnostamaan.

Itse olen aina pelannu enemmän pleikkarilla, koska sille laitteelle on tähän mennessä tullut enemmän itseä kiinnostavia yksinoikeus-pelejä. Mutta tuon viime syksyisen Microsoftin Bethesda-oston jälkeen en ole täysin tyrmännyt sitä, että hommaisin joskus tulevaisuudessa sen uuden Xboxin.

Olisi myös ihan eka Xboxi itselle.

Vierailija
5/18 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nintendo! Vaikka ei ole tehokkain, pelit ovat monipuolisia ja joka konsolissa uusi mullistava idea

Vierailija
6/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC vja PlayStation.

Muut on leluja.

PS3 hankittu koska oli edullisin/hyvä BD-soitin ja PC on muuten ihan kaikilla.

it-aasintuntija.

Vierailija
7/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC on paras ihan jo sen takia että hiiri ja näppäimistö

Vierailija
8/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nintendon liikuntavälineeksi pyöräilyn vastapainoksi.

Suolenpätkät ei kiinnosta.

Vierailija
9/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nintendoa rummutetaan voittajaksi tänä vuonna.

Vierailija
10/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
11/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pc tietysti. Halvat pelit (jopa ilmaiset), modaaminen, emulointi (konsoli pc sisällä).

Ps nuo yksinoikeus pelit on paskoja ja mulla menee mustalle listalle ne firmat. Eka last of us on ainoa hyvä yksinoikeus peli mitä olen pelannut ps4, mutta hups senkin pystyy jo emuloimaan tietokoneelle.

Kaikki koodit tullaan pistämään lopulta paskaksi ja ne tulee ilmaiseksi impattavaksi pclle.

Feel the power!!

Vierailija
12/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää pelailla muuten yhtään, mutta miehen PS:n VR pelit kuten Astrobot ja Beat Saber ovat saaneet minutkin innostumaan.

Vierailija
13/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps5  , mutta jos nautit rakentelusta,säätämisestä ja hifistelystä  niin PC ehdottomasti.

Vierailija
14/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sii s pleikka ihan senkin takia että niin suosittu, pelejä saa pilkkahintaan käytettyinä joka kylällä.

Vierailija
15/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa katsella noiden "pro gamereiden" lesoiluvideoita missä menevät ja napsivat ns. noobeja. Huomaan kuitenkin, että pelaavat konsolilla koska tähtäys napsahtelee tasaisen sulavasti ukkelista toiseen joten taitoa hommassa on oikeasti ehkä korkeintaan puolet. Pelaisivat PC:llä ilman tähtäysavustimia niin nähdään oikeat skillzit.

Vierailija
16/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa katsella noiden "pro gamereiden" lesoiluvideoita missä menevät ja napsivat ns. noobeja. Huomaan kuitenkin, että pelaavat konsolilla koska tähtäys napsahtelee tasaisen sulavasti ukkelista toiseen joten taitoa hommassa on oikeasti ehkä korkeintaan puolet. Pelaisivat PC:llä ilman tähtäysavustimia niin nähdään oikeat skillzit.

Tämä. Olen jopa katsonut pelin tekijöiden haastatteluita missä myöntävät että on pakko laittaa konsolille autoaimia että nämä konsoli nyypät tuntisivat itsensä badass. Tuota sanaa käytti pelintekijä itse.

Aikoinani kun siirryin konsolilta pclle niin pitkään sain etsiä kiveksiäni, koska nyt piti oikeesti tehdä duunia että olit top fraggeri ja mvp.

Vierailija
17/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen jopa katsonut pelin tekijöiden haastatteluita missä myöntävät että on pakko laittaa konsolille autoaimia että nämä konsoli nyypät tuntisivat itsensä badass. Tuota sanaa käytti pelintekijä itse.

Aikoinani kun siirryin konsolilta pclle niin pitkään sain etsiä kiveksiäni, koska nyt piti oikeesti tehdä duunia että olit top fraggeri ja mvp.

Pakkohan konsoleilla on olla autoaim, koska se ohjain ei sovellu kuin korkeintaan johonkin tasohyppelyihin. Nehän niitä konsolipelejä olivat alusta asti. Sitten tuli nää 3d-räiskinnät mitä PC:lläkin ja oli pakko kehittää joku apu koska sillä ohjaimella ei muuten osuisi mihinkään itse ristuskaan. Joo konsoleilla ei ole hakkereita ja kaikki on halpaa ja helpompaa, mutta itse en vaan kertakaikkiaan saa siitä mitään tyydytystä jos pelissä joku autoaim laittaa tähtäimen viholliseen ja mun tarvii vaan painaa ampumisnappia. Kyllä se näppis ja hiiri on ainut keino pelata räiskintäpelejä.

Vierailija
18/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC + Nintendo. Isoin valikoima + mielenkiintoisin valikoima. Pleikkari ja xbox on lasten konsoleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme