Puoliso poissa pari päivää
Kommentit (28)
Tutkisin luurankoja kaapeista, no ei laisiskaan vaan siivoilisin muutes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin igorin kanaa ja ostaisin viiniä. Mieheni ei syö paprikaa eikä suolakurkkua, joten en ole valitettavasti ikinä päässyt tätä reseptiä kokeilemaan vaikka haluaisin
T. AmmattivalittajaMiehesi päättää mitä sinä syöt? :D
Ei päätä mutta sitten joutuisin tekemään eri ruuan perheelle ja lisäksi itselle igorin kanaa. En viitsi kahta eri ruokaa tehdä. T. Ammattivalittaja
Itse aiheutettu ongelma siis.
Ok eli pitäisi jättää perhe ilman ruokaa. T. Ammattivalittaja
Tai sit vaan olla reipas tyttö ja tehdä kaksi eri ruokaa. Tsemppiä, kyllä sä siihen kykenet!! Tai teet yhtenä päivänä vaikka isomman satsin keittoa/laatikkoruokaa tms. ja sitä saa syödä muut seuraavana päivänä, kun sinä teen igorin kanaa.
Ongelma ratkaistu.
(Tai sit vaan lähdet vetämään perheestä niinkuin oot uhannut monet kerrat. Saat tehdä ruokaa ihan vaan itsellesi joka päivä)
Eläisin ihan normaalisti, niin kuin aina. Me ollaan paljon yhdessä ja paljon erikseen, molemmat tarvii omaa aikaa ja iltaisin saatetaan olla muutenkin eri huoneissa. :)
Ihan normaali arkipäivä, asutaan viikot eri kaupungeissa eli ei aiheuta poikkeusohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun ollaan nyt oltu lähes vuosi saman katon alla 24/7 etätöissä niin jos tuosta pääsisi pariksi päiväksi eroon, pistäsin puhelimen kiinni enkä haluaisi nähdä enkä kuulla yhtään elävää olentoa sinä aikana kun saan olla yksin
sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin igorin kanaa ja ostaisin viiniä. Mieheni ei syö paprikaa eikä suolakurkkua, joten en ole valitettavasti ikinä päässyt tätä reseptiä kokeilemaan vaikka haluaisin
T. AmmattivalittajaMiehesi päättää mitä sinä syöt? :D
Ei päätä mutta sitten joutuisin tekemään eri ruuan perheelle ja lisäksi itselle igorin kanaa. En viitsi kahta eri ruokaa tehdä. T. Ammattivalittaja
Jos ei perheelle kelpaa eivätkä osaa tehdä itselleen ruokaa niin tilaa niille vaikka pizzat.
Ei jäänyt. T. Ammattivalittaja