Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelua ei tueta.

Vierailija
17.02.2021 |

Olen ollut 3v työttömänä, ajattelin että lähtisin opiskelemaan vaikka lähihoitajaksi niille kun tuntuu töitä olevan. Mutta opinto tuki 250e/kk, olen myös 2 lapsen yh saisin lapsikorotusta 100e/kk yhteensä 350e/kk.

En sitten opiskele enkä työllisty, mieluummin siis maksaavat työttömyyskorvausta minulle vaikka loputtomiin? Kuin että opintotukea saisi esim. Tuon minimi työttömyyskorvauksen verran opintojen ajan, sitten jos työllistyisi niin maksaminenkin loppuisi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hyvinvointiyhteiskunta lellinyt aloittajankin aivot ihan muusiksi kun kuvittelee että missä tahansa elämäntilanteessa pitäisi taas jonkun toisen kustantaa. Hävettävän lapsellista.

Vierailija
22/22 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä ottaa opintolainaa.

Ja asumistukeahan sinä jo saatkin.

En minä saanut sen enempää tukea, opintolainalla sitä piti opiskella ja asua pienessä asunnossa ja pihistellä kaikesta.

Tosin en tehnyt lapsia, ennenkuin sain tutkinnon suoritettua ja pääsin töihin.

Voin toki ottaa, paitsi maksan tälläkinhetkellä vielä edellistä opintolainaa pois. Ottaisin lisää opintolainaa, joita maksaisin piiiitkään pois sillä suurella lähihoitajan palkalla. Niin olen minäkin nuorempana opiskellut opintotuella, asunut halvassa opiskelija asunnossa jne.

Kahden lapsen kanssa en mihinkään solu kämppään voi muuttaa, 350e/kk opintotuki elättäisi KOLMEA ihmistä. Asumistuki on max 80% Vuokra, se 20% otetaan tuosta 350 eurosta. Niin joo ei ole lähärin tutkinto ja tuleva palkka niin houkutteleva.

sullahan on jo tutkinto miksi et mene töihin?

Kysyisikö ap täällä tätä asiaa, jos hän olisi saanut sillä tutkinnolla työtä?

Sitten voi miettiä onko uusi tutkinto sitä parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi