En uskalla hankkia parisuhdetta liian uteliaiden naapureiden vuoksi
Jännittäisi ja pelottaisi sellainen, miten naapuritkin suhtautuisivat, jos minulla olisi seurudtelukumppani. Katselisivatko pidempään tai jopa kyselisivätkö? Tulisi sellainen olo, että olisin muille selityksen velkaa. Uskoisin, että he haluavat minun pysyvän sinkkuna ja siinä omassa kategoriassani maailman tappiin. Miten selvitä tällaisten tuntemusten kanssa?
T. Ikisinkku
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti naapurit eivät edes ole tietoisia ap:n olemassa olosta.
Tai sitten hän on vain "joku" nimetön joka asuu "jossain" lähi asunnoista, jolle sanoo moi hississä /postilaatikolla.
Toivottavasti on näin. Tosin asunnon myyjältä kuulin vähän toisenlaista tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Et mitä ilmeisimmin ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen, monellakaan tavalla. Kannattaa kasvaa vielä hetki.
Se on totta, että muiden ihmisten mielipiteet vaikuttavat kumppaninvalintaan ja -etsimiseen minulla suunnilleen yhtä paljon kuin omat mieltymykseni. Koen, että arvoni ihmisenä nousisi tai laskisi kumppanin myötä, vähän samaan tapaan kuin miehillä statukseen vaikuttaa kumppanin ulkonäkö ja ikä. Muista ihmisistä en tosin ajattele itse siten.
Et mitä ilmeisimmin ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen, monellakaan tavalla. Kannattaa kasvaa vielä hetki.