En uskalla hankkia parisuhdetta liian uteliaiden naapureiden vuoksi
Jännittäisi ja pelottaisi sellainen, miten naapuritkin suhtautuisivat, jos minulla olisi seurudtelukumppani. Katselisivatko pidempään tai jopa kyselisivätkö? Tulisi sellainen olo, että olisin muille selityksen velkaa. Uskoisin, että he haluavat minun pysyvän sinkkuna ja siinä omassa kategoriassani maailman tappiin. Miten selvitä tällaisten tuntemusten kanssa?
T. Ikisinkku
Kommentit (23)
Ai jaa. No elä sitten elämäsi ajatellen että mitä muut sinusta ajattelevat. Eipä ole sydänsuruja, mutta ei paljon muutakaan.
tiedätkö: Suomalainen,ranskalainen ja ruotsalainen menivät Afrikkaan,kone laskeutui ja ruotsalainen näki ihanan auringonpaisteen ja kauniit maisemat,ranskalainen näki kauniita naisia kaikkialla ja ihesteli heitä,suomalainen näki leijonan ja ajatteli että mitähän tuo minusta ajattelee!
Hyvänen aika,mitä hiton väliä sillä on mitä MUUT susta ajattelee,elä omaa elämääsi ja anna piutpaut naapureille!
Mä ymärrän että voi olla kiusallista mutta ei kannata välittää.
Itse asiassa deittipalstalla oli lupaava tutustuminen uuteen ihmiseen ja tajusin jännittäväni häneen tutustumisessa kaikkein eniten sitä, miten naapurini hyväksyisivät hänet ja miten se vaikuttaisi naapureiden suhtautumiseen minua kohtaan. Tapasimme muualla, mutta kotiini en uskaltanut kutsua, sillä pelkäsin ja jännitin naapureiden mahdollista reaktiota ja koko sitä tilannetta, kun minun pitäisi ehkä esitellä heille se miesystäväni.
Ajattelin, että mies ei olisi riittävän komea ja pitkä naapureitteni mielestä, joten tajusin, että minun ei kannata tutustua enempää. Enemmän tosiaan jännitin sitä, miten naapurini suhtautuvat kuin sitä, miten esim. omat vanhempani tai ystäväni suhtautuisivat häneen tai sitä miten tulisin toimeen hänen vanhempiensa kanssa. Tämä on muuten taivahan tosi.
T. Ap
Oletko hyvinkin läheinen noiden naapureiden kanssa ja vietät aikaa säännöllisesti, vai murehditko mitä satunnainen rapussa vastaantulija sinusta ajattelee?
Ok, myönnän, että jos olisin ollut aidosti aivan mielettömän kiinnostunut miehestä, niin sitten en olisi antanut ulkopuolisten vaikuttaa. Olin kuitenkin vain maksimissaan vähäsen kiinnostunut, niin tuo naapurien mahdollinen suhtautuminen ehkä siitä seuraavine juoruineen kuormitti minua liikaa. Ajattelin, että ei kannata ottaa riskiä.
T. Ap
Ei hyvää päivää.. hanki itsetunto. Mitä sinun asiasi kuuluvat naapureillesi??
Vierailija kirjoitti:
Oletko hyvinkin läheinen noiden naapureiden kanssa ja vietät aikaa säännöllisesti, vai murehditko mitä satunnainen rapussa vastaantulija sinusta ajattelee?
En edes tunne heitä lainkaan. Mutta taloyhtiössä on jotenkin kyräilevä ilmapiiri ja ilmeisesti juoruilua, niin siksi asia stressaa. Itse olen muuttanut myös useimpia muita monta vuotta myöhemmin, niin talossa on joitain vanhoja klikkejä, joissa en luonnollisesti ole mukana.
T. Ap
Mitä helevettiä se sinun naapureillesi kuuluu? Kasva aikuiseksi äläkä ole muiden ihmisten vietävissä.
Mielenterveyspalvelut voi auttaa. Ja tämä ei ole kettuilua.
Kaikkea hyvää.
Mä en ole tekemisissä naapureiden kanssa juuri siitä syystä, etten haluan selitellä asioitani heille. Moikkaus rappukäytävässä riittää.
Siinä jää elämä elämättä jos muiden mielipiteitä vaan miettii
Ei ne muut sinua ja tekojasi pohdi kahta kertaa, ihan hukkaan menee vaivannäkösi
Valinta on sinun, elääkö vaiko jättää väliin tämä ainutlaatuinen elämä
4/5! Tai sitten sulla on todella erikoinen naapurusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tunne heitä lainkaan. Mutta taloyhtiössä on jotenkin kyräilevä ilmapiiri ja ilmeisesti juoruilua, niin siksi asia stressaa. Itse olen muuttanut myös useimpia muita monta vuotta myöhemmin, niin talossa on joitain vanhoja klikkejä, joissa en luonnollisesti ole mukana.
T. Ap
Ai et ole tekemisissä ja kuitenkin tiedät milloin kukakin on sinne muuttanut. Buhhahhaa! Provo tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ai et ole tekemisissä ja kuitenkin tiedät milloin kukakin on sinne muuttanut. Buhhahhaa! Provo tämäkin.
Kuulin asunnon oston yhteydessä taustaa edelliseltä omistajalta ja tiedän itse, että olen uudempi tulokas muihin verrattuna. Minun jälkeeni ei ole tullut uusia. Sinänsä en ole tutustunut keneenkään ja huomaan olevani jotenkin ei-toivottu yksilö muuten.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen ainakin huomaan, että suhtautuminen on avoimen vihamielistä tulokkaita kohtaan. Ilmeisesti yhdessä huoneistossa asuu vuokralaisia ja heitä hyljeksitään armottomasti. Olen itse samaa paarialuokkaa myös. En ole vastaavassa paikassa asunut ennen.
Läheinen ystäväni oli vuosia sitten yhden talon ainoa vuokralainen ja päätyi aivan kaikessa syntipukiksi ja ovisilmän suojat ja postiluukut napsuivat vain käytävässä, kun hän meni illalla kotiinsa.
On mahdollista, että itse stressaan asiasta liikaa, mutta jännittää ihan vietävästi sellainen tilanne, että olisin jonkun kiinnostuneen mulkoilun kohteena, jos seurassani olisikin joku mies. En haluaisi hätkähdyttää ihmisiä turhaan, ellen ole aivan 100% varma sitoutumishalukkuudestani uuteen ihmiseen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä ns. käärmeenpesiä on Suomessa enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyspalvelut voi auttaa. Ja tämä ei ole kettuilua.
Kaikkea hyvää.
Voivat ne auttaa, mutta minkä voin sille muiden käytökselle? Tokihan aina teflonpintaansa voi vahvistaa, mutta kyllä sellainen kirpaisee, jos saan vinoilevia ja inhoavia ilmeitä osakseni.
Luultavasti naapurit eivät edes ole tietoisia ap:n olemassa olosta.
Tai sitten hän on vain "joku" nimetön joka asuu "jossain" lähi asunnoista, jolle sanoo moi hississä /postilaatikolla.
En minäkään kun pelkään että puoliso tulee kesken työvuoronsa kotiin