MIES, miksi valehtelet ikäsi ja sitten esität marttyyriä kun treffikumppani häipyy heti kättelyssä?
Vaikka olen 45vuotias, en syty ikäisistäni saati itseäni vanhemmista. Jos sanon haluavani 30-40v vuotiaan miehen niin sinun 60vuotiaan on turha esittää kolmekymppistä, livenä huijaus paljastuu.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NAINEN, miksi vääristelet kuvilla painoasi ja sitten esität marttyyriä kun treffikumppani häipyy heti kättelyssä??
Läski nainen vastaa: minä kyllä rehellisesti sanon aina ennen tapaamista olevani lihava. Ja myös olisi kiva, jos miehet myöntäisi suoraan sen, etteivät läskeistä pidä kun kysyn heidän naistyyppiään. Ärsyttävintä on kiertelijät, jotka sanovat luonteen olevan tärkein, mutta sitten kun naisella on liikaa painoa niin sillä ihanalla luonteella ei olekkaan enää merkitystä.
Ehkä se ei ole sitten se sinun painosi se ongelma, vaan "ihana luonne"
Tuo on toki yksi tapa kertoa itselleen missä vika... miehissä tietysti. Aina miehissä!
Et nyt käsittänyt. Eli siis mies saattaa kehua luonnettani täydelliseksi ja seuraavaksi kun kysyn naismakua niin vastaukseksi tulee melkein aina: luonne on tärkein. Ja seuraavaksi kun sanon olevani lihava, niin yhtäkkiä se luonne ei enää olekkaan tärkein. Ja siinä ei ole mitään pahaa, ettei halua lihavaa, mutta siinä on, että väittää luonteen olevan tärkein kun ei ole.
Mistä mies tietää ihanan luonteesi? Muutaman viestin perusteella?
Ettei nyt joku vähän todista itselleen kuinka paskoja miehet ovat.
Kerron sinulle nyt saman mitä naiset sanovat miehille: kaikilla paskoilla miehillä on yksi yhteinen tekijä: sinä.
Joskus tuli treffeille ”30-vuotias, normaalipainoinen ja puolipitkät hiukset omaava” mies. Todellisuudessa oli ainakin 40v, 30 kiloa ylipainoinen ja hiukset oli kaljuuntuvat lyhyet haivenet.
Mulle ei painolla tai ulkonäöllä ole hirveämmin väliä mutta valehteleminen nosti karvat pystyyn välittömästi. Pitikö mua oikeasti tyhmänä vai sokeana? Olin alle 30 ja haaveissa perhe (ja tiesi sen) joten nelikymppinen oli ehdoton ei. Vieläkin ketuttaa.
Täällä 167/55 nainen eli siis hoikka nainen. Joskus jo pelkkien mittojen takia miehet saattaa sanoa, että olen vähä liian tuhti. No, kun laitoin kokeilun vuoksi mitoiksi 167/35 (luurangonlaiha) niin voi sitä viestitulvaa.....
Vierailija kirjoitti:
Täällä 167/55 nainen eli siis hoikka nainen. Joskus jo pelkkien mittojen takia miehet saattaa sanoa, että olen vähä liian tuhti. No, kun laitoin kokeilun vuoksi mitoiksi 167/35 (luurangonlaiha) niin voi sitä viestitulvaa.....
😧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NAINEN, miksi vääristelet kuvilla painoasi ja sitten esität marttyyriä kun treffikumppani häipyy heti kättelyssä kun huomaa että olet ylipainoinen?
Mitä tarkoittaa kuvilla vääristeleminen? Photoshopataan 50kg laihemmaksi?
Mikset kysy painoa, kuten suurin osa miehistä kysyy tai pyydä kokovartalokuvaa, niin säästyt tuolta ongelmalta.
Kasvokuvat otetaan yläviistosta, että kaksoisleuka ei näy. Kokovartalokuvissa on pelkät mustat vaatteet ja seisotaan jossain jättikoivun takana puoliksi piilossa.
Kuitenkin kuulee että miksi ette laita parempia kuvia profiilehinne. Tämä vastaus siis kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa valehdella, mutta nainen on pinnallinen, jos ei suostu antamaan ikärasismissaan yhtään periksi. Molemmat yhtä pahoja.
Etsi se, joka etsii sinun ikäistäsi äläkä vaihda puheenaihetta ja valehtele. Yleensä miehet vaativat nuorta ja max. oman ikäistään.
Jos en halua 15 vuotta vanhempaa miestä en tule antamaan tästä periksi. Jos ylittää toiveikärajan parilla vuodella voi kertoa sen, jolloin voin itse päättää eikä tarvitse lähteä tapaamaan mitään valehtelevaa isoisää treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on vain yksi ratkaisu. Jos jok'ikinen huijatuksi tullut (olkoon sitten ikä, vanhan kuvan käyttö, pituuden tai painon valehtelu) kääntyisi samantien kannoillaan eli treffit kestäisivät 5 sekuntia, ei näitä valehtelijoita enää olisi. Ei kukaan jatka toimintaa, josta ei saa palkintoa. Nyt valehtelijoita palkitaan sillä, että jäädään paikalle vaikka kuinka pitkin hampain. Älkää jääkö, kertaakaan!
Joskus jostain luin, että naiset usein jää treffeille vaikka mies olis valehdellut. Antavat silti miehelle mahdollisuuden. Saattavat lähteä jopa toisille treffeille, jos mies ei ole ihan pöljä. Miehet taas eivät ole näin armollisia. Se on treffien loppu jos nainen paljastuu muuksi mitä on sanonut. Eikä niitä toisia treffejä tule. Ei tosiaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NAINEN, miksi vääristelet kuvilla painoasi ja sitten esität marttyyriä kun treffikumppani häipyy heti kättelyssä??
Läski nainen vastaa: minä kyllä rehellisesti sanon aina ennen tapaamista olevani lihava. Ja myös olisi kiva, jos miehet myöntäisi suoraan sen, etteivät läskeistä pidä kun kysyn heidän naistyyppiään. Ärsyttävintä on kiertelijät, jotka sanovat luonteen olevan tärkein, mutta sitten kun naisella on liikaa painoa niin sillä ihanalla luonteella ei olekkaan enää merkitystä.
Ehkä se ei ole sitten se sinun painosi se ongelma, vaan "ihana luonne"
Tuo on toki yksi tapa kertoa itselleen missä vika... miehissä tietysti. Aina miehissä!
Höpöhöpö. Oikeasti se "luonne on tärkein" tarkoittaa, että nainen on edes jotenkin haluttava ja antavainen. Pieni lihavuus ei haittaa, mutta jos mies toteaa nähtyään, ettei veitikka herännyt, naisen Luonteella ei ole mitään jakoa. Ja jos nainen miellyttää, luonne onkin "ikävä", jos ei anna treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla! 45 kg olisi jo anorektinen, mutta 35 kg on ihan pikkulapsen paino.
167 cm, joka painaa 35 kg on kirjaimellisesti luuranko.
Ulkopuolelta seurattuna tinder vaikuttaa paikalta jossa tyhmät ja pinnalliset kohtaavat toisiaan
Kaikki hyvin kun tyhmä mätsää tyhmän kanssa ja pinnalliselle osuu toinen samanlainen
Ja sit taas kun tyhmä&pinnallinen tai pinnallinen&harhainen kohtaavat, alkaa valitus ja vihapuhe
Antakaa olla jos ei osuma kiinnosta, aina löytyy uusia mätsejä. Turha jäädä ruikuttamaan huonon perään, uutta matoa koukkuun vaan
Vierailija kirjoitti:
Tähän on vain yksi ratkaisu. Jos jok'ikinen huijatuksi tullut (olkoon sitten ikä, vanhan kuvan käyttö, pituuden tai painon valehtelu) kääntyisi samantien kannoillaan eli treffit kestäisivät 5 sekuntia, ei näitä valehtelijoita enää olisi. Ei kukaan jatka toimintaa, josta ei saa palkintoa. Nyt valehtelijoita palkitaan sillä, että jäädään paikalle vaikka kuinka pitkin hampain. Älkää jääkö, kertaakaan!
Nämä valehtelijat, jotka varmasti jäävät kiinni, varmaan luottavat juuri siihen, että osa jäisi treffeille ikään kuin todistaakseen, että ei ole pinnallinen vaan mukava ihminen. Itse en kyllä pidä sitä erityisenä mukavuuden merkkinä, jos on ok valehtelun kanssa, mutta valehtelijat varmaan arvostavat.
En ole koskaan tehnyt noin.
t. MIES
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla! 45 kg olisi jo anorektinen, mutta 35 kg on ihan pikkulapsen paino.
167 cm, joka painaa 35 kg on kirjaimellisesti luuranko.
Itsekin laittaisin viestiä ihan uteliaisuudesta, vaikken ole edes mies.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu pa$kaa, joku raja sentään. En tiedä yhtään miestä joka preferoisi laihaa naista, vaan sellaista normaalipainoista ja terveen muodokasta suurin osa katselee. Jos ihminen on luuta ja nahkaa, niin ei sellaisesta kukaan oikeasti kiinnostu.