Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti ylinopeussakko kirje tulee postissa? Olen odottanut jo 2 viikkoa.

Vierailija
16.02.2021 |

Kamera-auto siis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vissiin saaneet kunnon kuvaa sinusta kun ei vielä ole tullut.

Vierailija
2/8 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika kirkas ja selkeä paikka missä kuvasi.ei muuta liikennettä . Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoneuvokohtainen liikennevirhemaksu lähetetään viimeistään 30 päivän kuluessa rikkomuksen tekopäivästä. Jos sittenkään ei vielä mitään kuulu, kuva todennäköisesti epäonnistui eli vältyt seuraamiksilta kokonaan.

Jos kirje viipyy postissa, näet omat avoimet liikennevirhemaksuasiasi kirjautumalla poliisin verkkoasiointiin.

Vierailija
4/8 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
5/8 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästä välähdyksestä ei välttämättä tule edes huomautusta. Itse ohitin toisen auton ja mittari näytti 107, mun silloisella autolla todellinen oli 104 tai 105, siinä oli aika pieni heitto. Ei tullut ikinä mitään, vaikka auton kamera välähti. 

Vierailija
6/8 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästä välähdyksestä ei välttämättä tule edes huomautusta. Itse ohitin toisen auton ja mittari näytti 107, mun silloisella autolla todellinen oli 104 tai 105, siinä oli aika pieni heitto. Ei tullut ikinä mitään, vaikka auton kamera välähti. 

Rajoitus siis 100 km/h alueella. 

Vierailija
7/8 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kerran kamera-auto välähtänyt. Ei tullut postia. Saattoi olla niin rajalla etteivät lähettäneet. Tai sitten ne ottivat kuvia vain muistoksi ohikulkijoista.

Vierailija
8/8 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa muistaakseni kamerasakko,ei kai se vakio ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme