Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli ikävä nuoruutta

Vierailija
16.02.2021 |

Hankin fyysistä kuntoa. Tässä on mennyt jo vuosi kuntoillessa.

Olen nyt kestävämpi kuin nuorena, mutta en yhtä nopea. Tuntuu tarpeelliselta kehittää lihaskuntoa edelleen. Jos ikä vie 1 % joka vuosi ilman treeniä, niin voin yrittää hankkia 2% liikunnalla ja hyvillä muilla tottumuksilla takaisin. Ei tee edes mieli hellittää, kun on vauhtiin päässyt.

Nuorena kunto tuli ilmaiseksi, nyt se on hankittava itse. Ei minulla muuta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaino on melkein yhtä hyvä  ja hapenottokyky on jopa parempi kuin nuorena.

ap

Vierailija
2/6 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut nyt kun neljäkymppiä lähestyy. Nuorempana pysyi kunnossa tekemättä juuri mitään, mutta nykyään on pakko kuntoilla säännöllisesti tai menee nopeasti huonoon kuntoon, tulee kolotuksia jne. Vanhuus ei näköjään tule yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin päivittäin.

N27

Vierailija
4/6 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en pysty nykyään harrastamaam mitään kovaa liikuntaa edes kerran kuussa ilman että menee yöunet viikoksi ja mieli maahan. Johtunee tosin iän lisäksi kaikista burnouteista.

Vierailija
5/6 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole enää kolotuksia. Aikaisemmin kolotti vähän aamuisin heti herättyä.

Olen ottanut tavaksi venytellä ennen sängystä ylös nousemista sekä jännittämään ja rentouttamaan  lihaksiani vuoronperään.

ap

Vierailija
6/6 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarkastelen tilannettani, niin täytyy yrittää parantaa myös nopeusominaisuuksiani. Onneksi en ole erityisen hidas vieläkään, mutta olin erittäin vikkelä nuorena.

ap