Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voiko koronaan alkaa suhtautua kuten tavalliseen flunssaan sitten kun vanhukset ja riskiryhmät on rokotettu?
16.02.2021 |
Kun ei ole enää odotettavissa, että terveydenhuoltojärjestelmän kantokyky paukkuu.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei, koska korona ei ole flunssa. Jos johonkin haluat verrata, niin influenssa on lähempänä.
Ei, koska ei ole tarpeeksi tutkimustietoa Koronan jälkivaikutuksista.
Miksi hyväkuntoisen Litmanen ei palautunut Koronasta?
https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000007794621.html
Alue: Aihe vapaa
Ei koska uudet mutaatiot.