IS: UUSI KORONAVIRUS tarttuu taudin sairastaneisiinkin. Väistää vasta-aineita.
Tästä syystä se tulee dominoimaan maissa, joissa on rokotettu tai sairastettu paljon. Esim. Ruotsissa.
Sieltä se tulee Suomeenkin.
Tuttava sairasti peruskoronankin jo kahdesti, ehkä edessä on jo kolmas kerta.
Kommentit (33)
Taudin järjestäneillä mielenkiintoista seurattavaa ja analysoitavaa.
En jaksanut lukea tuota juttua. Onko siis ihmisestä tullut? Tai onko sillä edes väliä, pitääkö tässä ottaa kovat esille ja laittaa jokainen taudinkantaja hautaan?
Vierailija kirjoitti:
Rokotus on turha.
Ei se turha ole. Tästä vaan näyttää tulevan samanlainen projekti kuin influenssan kanssa, että viruksen muuntumista on seurattava, pidettävä rokotteet ajantasaisina ja uudelleenrojotettava ihmiset säännöllisin väliajoin. Tällöin rokote ei tule antamaan täyttä suojaa, mutta jonkinlaista suojaa kuitenkin.
😂
Hyvä että pelkääjillä riittää pelättävää. Olen alkanut inhoamaan noita hulluja niin paljon, että nautin niiden pakokauhusta. Saavat minun puolestani olla loppuikänsä kotiarestissa pelkäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pahalta, virus ei sinällään ole mitenkään erityisen tappava mutta tuhoaa länsimaisen yhteiskunnan rakenteet perinpohjin. Kuulostaa oikeasti jo tosi pahaenteiseltä ;(
75 konkurssihakemusta viikossa... : (
Kuinka kauan tätä jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
😂
Hyvä että pelkääjillä riittää pelättävää. Olen alkanut inhoamaan noita hulluja niin paljon, että nautin niiden pakokauhusta. Saavat minun puolestani olla loppuikänsä kotiarestissa pelkäämässä.
Ei kyse ole pelkästään pelosta ja viruksesta. Tämä kaikki vaikuttaa koko yhteiskuntaan. Matkustelu on pannassa. Konkursseja tulee kaikilla aloilla.
Tämä on todella paha uutinen, pakottaa tiukkaan valvontaa yksittäiset vanhuksetkit:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4052490/uusi-koronavirus-tarttuu-taudin…
Petos jatkuu. Koronarokotteet on lopunajan lääkemyrkkyä.
Hei iltapulun lukijat, älkää uskoko kaikkea mitä toimittelijat kirjoittelee. Eiköhän tääkin lanka mene pois toon 10 min kuluttua eriävien mielipiteiden takia. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pahalta, virus ei sinällään ole mitenkään erityisen tappava mutta tuhoaa länsimaisen yhteiskunnan rakenteet perinpohjin. Kuulostaa oikeasti jo tosi pahaenteiseltä ;(
Voimme vähitellen sanoa hyvösti yhteiskunnan tuille, Jokainenkusyantaa itse oman elämänsä.
Tukahduttaminen on ainoa oikea tie, sille tielle on käännyttävä lopulta kuitenkin.
Ivermectiini on toiminut Intiassa, mutta länsimaissa ei vaihtoehto, syynä rokotekiima. Money talks and bullshit walks...
https://principia-scientific.com/indias-miraculous-ivermectin-covid-tre…
P.S. Ensimmäinen kommentti aika naulankantaan:
“However, the Food and Drug Administration (FDA) has refused emergency authorization of ivermectin to treat coronavirus, stating for months that “[m]ore testing is needed.”
Though not for vaccines. Insanity in the thinking of the FDA.