Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut selittävät ottaneensa tatuointeja siitä syystä että muistaisivat jonkun henkilön tai tapahtuman.

Vierailija
16.02.2021 |

Eikö muka muuten muista esim. Lastensa nimiä tai jos on käynyt jossakin maassa. Eikö niistä voisi ottaa vaan valokuvia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa naureskellut samalla asialle joskus :D

Vierailija
2/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hassu perustelu. Mutta otetaanhan tatuointeja ilmankin perusteluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kyllä henkilöt ja tärkeät tapahtumat. Sen sijaan en muista salasanoja enkä merkkipäiviä.

Vierailija
4/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako dementia potilas nuorena ottamansa tatuoinnit vai herääkö joka aamu pesemään kuvia pois?

Vierailija
5/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin siistii kun on kolee tribaali muistuttamassa kesästä kakstuhatviis tai jotain sillee en mä niinku muista.

Vierailija
6/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tatuoida kaikki 57544 salasanaa mahaani. Niitä en meinaa muistaa. Voisi sitten tuplapeilin kautta aprikoida niitä.

Vierailija
7/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ny noi mee… :D Jos ottaa lapsensa nimen tai kuvan tatskana, nii haluu kantaa sitä mukanaan. Ei siinä oo kyse siitä, et unohtaisi asian… Jotaki yritystä ny.

Vierailija
8/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin tatuointini nuorena 90luvulla. Pienen söpön ruusun selkään. Enää hädintuskin muistan sen olemassa oloa. Silloin kun näen sen niin muistan kaihoisasti nuoruuden intoa ja viattomuutta. Oi niitä aikoja!

Vierailija
9/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Miksi miksi haluaa kantaa lapsensa kuvaa ihollaan. Ota valokuva siitä lapsesta.

Vierailija
10/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kanssa naureskellut samalla asialle joskus :D

Muistan todellakin päivämäärän milloin jouduin kokemaan oman lapsen kätkytkuoleman, silti se päivämäärä on tatuoituna mun ihoon. Voit naureskella sillekin, se on mulle ihan sama, mua ei naurata. 

Vierailija
11/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Tauno Peltosella ole "Tauski" tatuoituna käsivarteen tms.

Vierailija
12/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoreni otti kuvan käteensä. Kukaan ei sen merkitystä tiedä eikä ymmärrä, jollei hän kerro. Se kuva muistuttaa häntä parhaasta ystävästä, joka päätyi surulliseen ratkaisuun pari vuotta sitten. Voi, kyllä ystävästä on paljon kuviakin, sieltä päiväkodista aina lukioon asti. Ja kyllä hänet muistetaan ilman tatuointiakin. Mutta tytär halusi kuvan ihoonsa. Ei ole nimi eikä näköiskuva, on vaan kuva yhteisestä asiasta.

Minun, nelikymppisen ikälopun, on helppo ymmärtää asia. Harmi, ettei sinun kyvyt riitä siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme