Naapurista- kertokaapa mielipiteenne...
Mua on alkanut ärsyttämään meidän naapuri aivan kamalasti. Hän vauhkoaa lapsille ihan pikkujutuista koko ajan. Suunnilleen jos lapsi laittaa haravan toiseen paikkaan, niin hän saa ihan kamalan raivarin, ja tulee meidän pihalle raivosta puuskuen kertomaan miten kamalia lapsemme (4v) on taas tehnyt... Meidän lapsi todella on alkanut pelkäämään tätä naista. Ymmärrän, jos lapsi todella tekee jotain pahojaan, mutta hän saa raivarit ihan pikkujutuista, normaaleista lasten jutuista. Hän ei ole edes mikään " vanhapiika" , vaan hänellä itselläänkin on lapsia, säälittää oikein ne lapset, kun kuulee miten hän heillekin aina huutaa. Hän on itse sanonut, että huutaa lapsille sen takia, että lapset ei saa hyppiä nenälle... En viitisisi riitaantuakaan hänen kanssaan, joten olen yrittänyt vältellä, ettei lapseni leikkisi hänen lastensa kanssa, niin ongelmia ei voi tulla. Harmi vaan, koska tämä hänen tyttönsä on oman lapseni hyvä kaveri. Inhottava tilanne :-(. Miten te asiaan suhtautuisitte?
Puututaan sitten jos leikit ei suju tai tulee riitaa ohjataan heitä.
Lasten kuuluu saada touhuilla rauhassa jos eivät tuota vahinkoa itselleen eikä toisilleen.
Vetäse vielä joku julkaisu johon tukeudut (Googlaa netistä jonkun lastenpsykiatrin mielipide ja toinenkin sekä miehen että naisen) tämä helpottaa kummasti.