Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakkaat kauppojen kassalla.

Kassa neiti
16.02.2021 |

Jaksaa kantaa tuotteen kassalle, mutta toteaa sitten siinä, että "mä jätän tän pois".

Tiedoksi: Sen päätöksen voi tehdä aiemminkin, esimerkiksi, jos siellä hyllyssä mistä tavaran ottaa ja laittaa sen kauniisti takaisin paikalleen. Kassa joutuu itse omalla tauollaan raahaamaan jätettyjä kamoja paikoilleen.

"Paljos tästä saa alennusta?" -jankutus.

Tiedoksi: Ei senttiäkään. Kassa ei päätä alennuksista.

Kassalle avaudutaan siitä, jos tuotetta ei ole koneella tai koodista tulee väärä hinta.

Tiedoksi: Kassahenkilö ei syötä tuotteiden hintoja koneelle, eikä tällä tavoin ole missään vastuussa tapahtuneesta. Hän ei voi osastojen ihmisten mokille mitään.

Asiakas pakkaa kamojaan hihnan päässä ja pakkaa edelleen, kun kassa yrittää loppusumman ilmoittamalla saada häntä maksamaan. Asiakas pakkaa sinnikkäästi ensin loppuun ja tulee sitten vasta maksamaan.

Tiedoksi: Koko jono odottaa ja syyttää siitä kassahenkilöä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi: Jos kassalla koodista tulee väärä hinta kassan kuuluu asia selvittää, vaikka hän ei ole vastuussa sen koneelle syötöstä.

Vierailija
2/55 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelija - tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemäsi tilauksen, vaikkakin sinulla ei ole tilausnumeroa ja muistelet, että se on tehty nimellä, jonka ensimmäinen kirjain on "T" tai "A".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: Jos kassalla koodista tulee väärä hinta kassan kuuluu asia selvittää, vaikka hän ei ole vastuussa sen koneelle syötöstä.

Osaston täytyy tämä hoitaa. Ei Kassa.

Vierailija
4/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä edustat kauppaa duunissasi. Viet eteenpäin ne valitukset.

Vierailija
5/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: Jos kassalla koodista tulee väärä hinta kassan kuuluu asia selvittää, vaikka hän ei ole vastuussa sen koneelle syötöstä.

Ja koko jono odottaa kun kassa lähtee asiaa selvittelemään, kesti minkä kesti :) 

Vierailija
6/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: Jos kassalla koodista tulee väärä hinta kassan kuuluu asia selvittää, vaikka hän ei ole vastuussa sen koneelle syötöstä.

Ja koko jono odottaa kun kassa lähtee asiaa selvittelemään, kesti minkä kesti :) 

Jep ja kassa saa taas valitukset hitaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi osa uusavuttomuus-käyttäytymistä, tätä näkee muuallakin kuin kauppojen kassoilla, ei osata huomioida muita, eikä oikein huomioida mitään muutakaan.

Nämä tilanteet vaativat maalaisjärkeä ja pelisilmää, järkevä ihminen toimii ripeästä ongelmia aiheuttamatta.

Vierailija
8/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: Jos kassalla koodista tulee väärä hinta kassan kuuluu asia selvittää, vaikka hän ei ole vastuussa sen koneelle syötöstä.

Ja koko jono odottaa kun kassa lähtee asiaa selvittelemään, kesti minkä kesti :) 

Tottakai se kassa selvittää sen asia vai onko teillä joku erillinen selvityshenkilö tätä varten? Suurimmassa osassa kauppoja ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko matka jonossa marmatetaan puoliääneen pitkiä jonoja ja sitten kassan kohdalle päästessä kiekaistaan kovaan ääneen "Teillä on ihan liian vähän kassoja täällä!"

Tiedoksi: Se pieni tyttönen/poikanen, joka sitä konetta näpyttää, ei omista pätkääkään päätösvaltaa kassojen määrää koskevissa asioissa. Heitä ärsyttää ihan yhtä paljon kuin asiakkaita. Kassojen lukumäärästä ja työvuoroista päätetään muualla.

Vierailija
10/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassajonojen audikuskit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! määrään kaupan kassalla. Minä! Minä! olen maksavat asiakas. Minä!

Vierailija
12/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi osa uusavuttomuus-käyttäytymistä, tätä näkee muuallakin kuin kauppojen kassoilla, ei osata huomioida muita, eikä oikein huomioida mitään muutakaan.

Nämä tilanteet vaativat maalaisjärkeä ja pelisilmää, järkevä ihminen toimii ripeästä ongelmia aiheuttamatta.

Jos esim tarjoustuotteesta ei kassalla saa alennusta, silloin kassan on selvitettävä syy. Muutoin seuraava asiakas kokee saman ja asia kertautuu koko ajan uusien asiakkaiden kanssa. Tää on erittäin yleistä kaupasta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa pääsee tauolle/kotiin ja yrittää sulkea kassan. Aina siihen saapuu vielä yksi, joka kerjää "otathan vielä mut?"

Tiedoksi: En ota!

Vierailija
14/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo asiat kuuluvat kassaneidin työhön, josta palkka maksetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla työpaikoilla valitetaan juuri niille alimmantason henkilöille, eli juuri heille ketkä eivät voi niihin asioihin vaikuttaa, eivät ole vaikuttaneet eli lainkaan syyllisiä ko. tilanteeseen.

Valittajina ovat niin asiakkaat kuin toiset työntekijätkin, ihmiset eivät vain hahmota asioita ja tyylitaju puuttuu täysin.

Vierailija
16/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään, kyllä nyt tuli kyynel puolestasi. Tässä maailmantilanteessa on ihmisillä vähän muitakin huolia, kun kaupan kassan mielensä pahoittaminen. Uhriudut nyt kyllä täysin turhaan, en kyllä muista, milloin olen kuullut jonossa edes jupinaa kassan hitaudesta, joten aivan turha avautuminen. 

Olen viime aikoina huomannut, että ihmiset yleisesti eivät valita enää pikkusekoista, on vähän tärkeämpääkin mietittävää. 

Se jono sitten kestää, minkä kestää, so what?

Vierailija
17/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP saanko tuijottaa rintavarustustasi kun puhun sinulle?

Vierailija
18/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten löytyy myös näitä sankareita jotka valittavat siitä kun asiakaspalvelija hyllyttää tavaroita.

Vierailija
19/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaanko ne väärät hinnat ja puuttuvat hinnat pitää  selvittää!?!

Sinä olet siinä kassalla osa sitä kauppaa jolle nämä asiat kuuluu.

Luojan kiitos tämä kassahomma on hyvää vauhtia digitalisoitumassa ja näistä kitisevistä matalapalkkakassahenkilöistä päästään kokonaan eroon.

Vierailija
20/55 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko matka jonossa marmatetaan puoliääneen pitkiä jonoja ja sitten kassan kohdalle päästessä kiekaistaan kovaan ääneen "Teillä on ihan liian vähän kassoja täällä!"

Tiedoksi: Se pieni tyttönen/poikanen, joka sitä konetta näpyttää, ei omista pätkääkään päätösvaltaa kassojen määrää koskevissa asioissa. Heitä ärsyttää ihan yhtä paljon kuin asiakkaita. Kassojen lukumäärästä ja työvuoroista päätetään muualla.

Jos noita valituksia tulee usein, niin kannattaa varmaan kertoa pomolle eikä heittää käsiä ilmaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi