Paljonko osakesalkkusi arvo on?
Minulla 8 500 eur, aloitin pari viikkoa sitten sijoittamaan :-) hiljaa hyvä tulee...
Kommentit (45)
Ei hassumpaa, onneksi olkoon!
Mitä kaupankäyntialustaa suosittelisit kokemuksesi perusteella penniosakkeiden kauppaan?
Meriitti? Ehkä jollain tasolla, mutta salkun arvohan ei kerro vielä varallisuutta. Sijoituslainaa sai suhteilla aika keveästi vielä 10 v sitten. Sittenhän se homma alkoi osittain sulamaan... T myös mm Danske Privat asiakas😊
1400 euroa. Salkku 300% plussalla.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä noin 280.000, avovaimolla 165.000 ja 16-vuotiaalla pojalla 38.000.
Poikanne on sijoittanut omat kesätyörahansa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Surkeat salkut aplla ja ykkösellä, naurettavaa.
3,2 miljoonaa minulla, alkuvuodesta tahkosin jo yli miljoonan pennystockeilla, muutoin ne ovat kiinni lähinnä ruotsalaisissa kasvuosakkeissa ja Vietnamin rahastossa. Aloitin 15v sitten 5 000 eur alkupääomalla.
Kiinnostaisi myös millä alustalla noi pennystockit? Itsellä nordnetsalkku, mutta heivasivat sieltä juuri ison kasan näitä (mmkaikki lupaavat jenkki/kanada psykedeelifirmat) pois. Eli olisko suositella hyvää toimivaa luotettavaa arvotilin tarjoajaa näihin touhuihin?
6000e. Aloitin koronadipin aikaan, nyt 2000 euroa plussalla. Vähän harmittaa kun en sijoittanut enemmän. Uusi asia mulle, joten en uskaltanut.
440 000, sijoitellut parinkymmenen vuoden aikana.
osakkeissa 18 000, rahastoissa 12 000 (ostin muuten nordnetin 3 kulutonta rahastoa myös, ne on n 10% -20% miinuksella kaikki). Osakkeissa on osinko-osakkeita Suomi-USA. Ei jotenkin uskalla sijoittaa enempää, tuntuu täysin vedonlyönniltä....nyt on niin hajautettu että riskit pienet, muttei voitotkaan suuret. Eläkkeelle näitä sijoittelen, saa nähdä miten köyhän käy...
N. 30000 puoliksi osakkeissa ja rahastoissa. Ikää 38v, aloitin jo yli 10v sitten. En ihan tiedä onko sen arvoista, nappikauppaa kun tehdään, satanen silloin ja toinen tällöin.
Noin 3000. Olen harrastanut pari vuotta, en ole isotuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Surkeat salkut aplla ja ykkösellä, naurettavaa.
3,2 miljoonaa minulla, alkuvuodesta tahkosin jo yli miljoonan pennystockeilla, muutoin ne ovat kiinni lähinnä ruotsalaisissa kasvuosakkeissa ja Vietnamin rahastossa. Aloitin 15v sitten 5 000 eur alkupääomalla.
Surkea on asenteesi. Jos oikeesti olisi tuollainen salkku, en usko että täällä itkisin ja dissaisit muita. 😂
Mikään säästäminen ei ole surkeaa.
Tsemppiä jokaiselle säästämisen aloittaneille. Nuorena kun aloittaa voi kertyä kuva potti. Itse sain pikkuperinnön 40 vuotiaaaäna, vasta silloin aloin innostumaan säästämisestä ja osakkeista. Nyt on jo hieman voitolla salkku. Eläkkeellä on sitten jonkinlainen vararahasto jos tarvii.
Indeksirahastoissa 18 000 euroa. Aloitin 2020 alussa, mutta en uskaltanut tai tajunnut hyödyntää koronadippiä. Oli niin uutta silloin. Sijoitussummat ovat kasvaneet. Pitäisi purkaa pankkitalletuksia rahastoihin, mutta varovaisuutta on vieläkin. Kaikki on kallista ja inflaatio uhkaa.
Eilen näytti olevan 320 000 euroa ja risat. Peritty salkku jota kasvatettu vuosien varrella siitä asti kun olin vauva ja ikääkin mulla jo 45 v.
Ensin meni salkku ja sitten meni tolkku
Sitten meni mukavasti muuten vaan
Vierailija kirjoitti:
Eilen näytti olevan 320 000 euroa ja risat. Peritty salkku jota kasvatettu vuosien varrella siitä asti kun olin vauva ja ikääkin mulla jo 45 v.
sun kannattais vaihtaa salkunhoitajaa jos ei tuossa ajassa ole ehtinyt yli miltsiä kertyä
189€.