Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46 vuotias. Tinder suosio

Vierailija
16.02.2021 |

Voi, kaikki te jotka haukutte +nelikymppisiä naisia.

Itse kauniina, sirona ja hoikkanana naisena. Saan todella paljon yhteyden ottoja. Rinnat DD-kuppia, pystyt ja kiinteät. Hoikka uuma. Pysty ja pieni perse. Isot, kiinteät rinnat.

Miehet kuolaa. Yhteyden ottoja todella paljon,

Naiset: jos olet kaunis. Iällä ei merkitystä. Miehet ottaa kyllä huomiota. Unohda AV:n ilmoitus, ettet enää nelikymppisenä kelpaa. Kelpaat, jos olet hoikka, hyvännäköinen, ja muodokas.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mutta en ole mitään noista

Vierailija
2/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka löytyisi kaikki noi, mutta olisi tyhmä kuin saapas, niin ei kelpaisi.

Paitsi ehkä pikapanoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiähän täällä haukutaan.

Ikiksen johdolla.

Vierailija
4/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä. Joten hyvät vaan sulle. Kaikki eivät ole syntyneet sellaisiksi kuin sinä. Mutta.....näköjään korvien välissä ei paljonkaan puhaltele muu kuin tuuli, mutta sehän ei taas miehiä haittaa. Meinaatko ihan niiku valita sitten kaikki ne jotka sinusta tykkää. Sellaiselle naiselle on kyllä ihan oma nimityskin🤔

Vierailija
5/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit tuossa aloituksessa Pamela Andersonin nuorena😂 joten ihan uskottavaa hei👍 ja että vapaana tinderissä?? Just joo. Sori, mutta en ole nähnyt siellä kuvausta vastaavaa naista.....miehiä kylläkin🤔

Vierailija
6/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi naiset ovat osa kuvailemisiasi hyvinkin nättejä. Minua kiinnostaa, miksi Sinä haluat tänne kehua itsesi täydellisyyttä? Kaltaisesi luulisi olevan onnellisessa parisuhteessa jne.

Vierailija
7/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tinder on tarkoitettu mm. seksiseuraa varten, niin noilla ominaisuuksilla saat kyllä järvellesi soutajia. You go girl!

Vierailija
8/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt nelikymppisiä naisia jotka ovat vielä erittäin seksikkäitä.

Mutta valtaosa nelikymppisistä naisista ei kyllä todellakaan ole enää millään tasolla seksikkäitä.

M37

Vierailija
9/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä jäämme odottamaan että kenet sieltä.valitset.

Vierailija
10/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta valtaosa nelikymppisistä naisista ei kyllä todellakaan ole enää millään tasolla seksikkäitä.

M37

Ja sinä, joka olet roikkunut treffisivuilla vuodesta toiseen....olet varmaan 190cm pitkä ja timmissä kunnossa, polla kasassa ja absolutisti ja savuton lentäjäkirurgi??

Vierailija
11/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin naista, löysin naisen, päälle nelikymppisen kuten itsekin olen. En valitettavasti kykene yhdys sana ongelmaisiin.

Onnea etsintään!

Vierailija
12/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaista mätisäkkiä olekaan, johon ei joku työmies tarpeitaan tekisi.

Et siis ole mikään uniikki lumihiutale.

Vierailija
13/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Ja sinä, joka olet roikkunut treffisivuilla vuodesta toiseen....olet varmaan 190cm pitkä ja timmissä kunnossa, polla kasassa ja absolutisti ja savuton lentäjäkirurgi??

190cm? En, 185cm

Timmissä kunnossa? kyllä, vatsalihakset näkyy

Polla kasassa? Ihan ok kai, en ole lääkityksissä ollut koskaan, eikä ole mitään häiriöitä diagnosoitu.

Absolutisti? En

Savuton? Kyllä

Lentäjäkirurgi? En, KTM.

Vierailija
14/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen mutta eipä kiinnosta tuollaiset ulkonäöt tai miesten kuolaamiset yhtään. Haluan tarkoituksella näyttää ikäiseltäni enkä kovin seksikkäältä, jotta karkotan pinnalliset pelkän seksiseuran hakijat heti ulkonäölläni pois.

Vierailija
15/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä ei tarvi tinderiin edes mennä...

Vierailija
16/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nakuna siinä profiilikuvassasi vai kuvailetko jokaiselle kroppaasi, vai mistä ne tietää että oot ku photoshopattu Kylie Jenner?

Vierailija
17/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään ihmetellyt mikä siinä Tinderissä on niin ihmeellistä Näköjään perseen jakaminen väittämällä hakevansa elämänsä prinssiä pitkään elämänkestävään suhteeseen.

Vierailija
18/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kun oltava tinderissä. Luulin sen olevan viimeinen oljenkorsi 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan