Ollaan mökillä. Täällä patteri ja takkalämmitys.
Olen raskaana, ihan alussa vasta. Miten kertoa miehelle?
Kommentit (32)
Siis mitä kertoa miehelle? Että mökillä on takka- ja patterilämmitys?
Leivo pulla ja laita se uuniin. Odota niin kauan kun huomaa. Jos sinulla on jo valmispullia, niin sekin käy. Todennäköisesti mies ei kyllä edes tajua koko juttua.
Vierailija kirjoitti:
Leivo pulla ja laita se uuniin. Odota niin kauan kun huomaa. Jos sinulla on jo valmispullia, niin sekin käy. Todennäköisesti mies ei kyllä edes tajua koko juttua.
Haha, joo! Ja jos on valmispulla, niin vaan uunin valo päälle.
Jätä se sika - ansaitset parempaa!
Olen raskaana. Ihan pätevä lause sanoa ääneen riippumatta mökin lämmitysmuodosta.
Eikö mies tiennyt takasta ja patterista?
Jättäisin sen sian, vaikka lämmittämään mökin pattereita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies tiennyt takasta ja patterista?
Sitten se voikin olla iso jymy-yllätys miehelle.
Onko paljon pakkasta? Miten tarkenette? Älkää sulkeko peltiä liian aikaisin; häkämyrkky ei haise.
Tilasitko kaksi mottia halkoja varalta?
Ap on uskotellut miehelleen, että raskaana oleva nainen tuottaa niin paljon lämpöä, että lämmittää mökin pakkasella? Kyllä nyt on ehkä kuitenkin on korkea aika kertoa noista muista lämmitysmuodoista. Ota asia ihan reippaasti puheeksi vaan, älä enää viivyttele.
Itse kerroin herkällä kortilla miehelle, että meillä on patteri ja takkalämmitys.
Mites ensivuonna mökillä, takkoihin tulee päästörajoitukset, ne kielletään kuten puusaunatkin.
Kerro miehellesi että olet raskaana naaourin jaskalle, ei tule isona yllätyksenä.
Onneksi olkoon patterista ja takkalämmityksestä! Kyllä teidän kelpaa.
Kirjoita lumeen VAUVA. Sitten katsotte yhdessä tähtiä taivaalla, sinä miehen kainalossa.
Koska raskaus on vasta alussa, ehditte hyvin hankkia vaikka maalämmön mökkiin.
Täh?