Koska lapsi on pantu alulle kun laskettu aika on 16.5.
Kommentit (17)
Etkö itse tiedä kenen kanssa oot maannut?
Elokuun alkupuoli todennäköisin, lasketun ajan laskeminen aloitetaan yleensä viimeisistä menkoista, koska se on usein ainoa varma kiintopiste. Tämä voi heittää sen 2 viikkoa puoleen tai toiseen, eli laveasti sanottuna 28.7 - 24.8. Todennäköisimmin elokuun alkupuolella.
Sehän riippuu kuukaustiskierrosta ja ovulaatiostakin.
Kenen raskaudesta tässä siis kyse?
30.08.2020
4. viikko - alkio kiinnittyy kohdun seinämään, äiti ei vielä tiedä raskaudesta!
Mulla oli laskettu aika 21.5. ja lapsi pantu alulle noin 26.8. Sanoisin siis, että siinä 20. päivän tienoilla.
Elokuun lopulla. Minulla oli la noilla main ja vikat menkat 12.8.
Raskaus kestää 280 vrk eli 40 viikkoa, eli hedelmöitys noin 14.7. 2020? Laskinko
oikein?
Vierailija kirjoitti:
Raskaus kestää 280 vrk eli 40 viikkoa, eli hedelmöitys noin 14.7. 2020? Laskinko
oikein?
Laskit väärin. oikeampi 9.8. 2020
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣 yhen tutun teinin
Oletko psykopaatti sen lisäksi että idari?
Elokuun puolivälissä tosiaan, noin suunnilleen. Parin viikon heitto mahdollista, mutta elokuussa kyllä.
Isyyden selvittäminen on nykyään pakollista. Älä siis sure, haaste tulee aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikein?
Laskit väärin. oikeampi 9.8. 2020
Laskette kaikki väärin. Raskauden kesto 40 viikkoa lasketaan viimeisten kuukautisten alkamispäivästä. Hedelmöitys tapahtuu vasta pari viikkoa myöhemmin.
Jos l.a toukokuun puolivälissä, viimeiset menkat elokuun puolivälissä. Siitä hedelmöitys pari viikkoa eteenpäin.
Nyt vain elatusvelvollista metsästämään. Vai muistatko kenen kanssa olet köyrinyt? Jos et, niin sitten vaan koko pitäjän miehet isyystestiin. Naisena sinulla on sitä oikeus vaatia.
Kiinnostaisi saada yksi tietää kenen kanssa on jättänyt ilman kumia