Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitaja Muhokselta sai tehdä tekonsa

Vierailija
16.02.2021 |

Mä en tuomitse sitä naista, joka tappoi omat lapsensa ja itsensä.
En ihmettele yhtään, kun nykyaikaa seuraa, miksi päätyi tekoonsa, ja halusi säästää lapsensakin jatkolta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä keissistä ei ole keskusteltu täällä ollenkaan? Vai onko sensuuri iskeny..

Vierailija
2/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaanpa nyt. Minusta se nainen teki rohkean teon.

Eihän tänne syntyviltä itseltään edes kysytä, haluaako tänne syntyvän. Samalla periaatteella täältä saa itse päättää lähtönsä ja omat tekemänsä erehdyksensä tänne saastan keskelle synnyttämänsä mukaan ottaen. En tuomitse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta itsensä tappamiseen pitäisi antaa siihen toimivat tilat ja välineet yhteiskunnan varoista.

Vierailija
4/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta pitää ottaa lapset pois, miksi naiset aina tappavat lapsensa laajennetussa itsemurhassa?

Oksetatte minua

Vierailija
5/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta pitää ottaa lapset pois, miksi naiset aina tappavat lapsensa laajennetussa itsemurhassa?

Oksetatte minua

Etkö tajua, nainen vei mukaansa ihan omat lapsensa, omatekemät, ei kenenkään muun.

Mies ei voi kantaa raskautta, ei synnyttää eikä imettää. LAPSE OVAT NAISEN, EI SINUN.

Vierailija
6/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksetatte minua

Etkö tajua, nainen vei mukaansa ihan omat lapsensa, omatekemät, ei kenenkään muun.

Mies ei voi kantaa raskautta, ei synnyttää eikä imettää. LAPSET OVAT NAISEN, EI SINUN.

Vierailija
7/7 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksetatte minua

Itse olet oksettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme