Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoin itseni.

Missä on empatia?
16.02.2021 |

Hei. Nyt vihdoin tunnen että, pystyn kertomaan kansalle miten asiakkaat saattavat saada sinut pois asiakaspalvelu alalta. Asiakas sai minut tuntemaan mitättömältä, tuli olo että, olemmeko vain robotteja heille emmekä eläviä ihmisiä. Tapahtumat sijoittuivat 1kk takaperin. Olin töissä eräässä buffet ravintolassa. Oli perjantai iltapäivä ja asiakkaita riitti mukavasti. Yhtäkkiä minua alkoi pyörryttämään ja lopulta minä pyörryin paistopisteellä.

Heräsin siihen kun asiakas tökki minua ja ensimmäinen asia mitä asiakas sanoi oli. "Kauanko menee vielä pizzoissa, olen odottanut jo 5minuuttia." Tämän jälkeen minä ärähdin hänelle ja kerroin että, "olin pyörtynyt etkö huomaa kun makasin maassa!!!???" Asiakas vastasi "niin, entäs sitten? Minä odotan pizzaa". Minulle soitettiin ambulanssi ja minulla huomattiin sydänperäistä oireilua. Lopulta hoitajien saattelemana kyseinen asiakas mollasi minua minkä kerkesi. "Olet huonoin kokki mitä olen koskaan nähnyt, miksi tollainen on edes tämmösellä alalla." Pomo hermostui hänelle ja käski lähteä pois. Soitin sairaalasta ja kerroin että, irtisanon itseni. Kokemus tuosta vuorosta jätti ikävät arvet.

Pitäisikö meidän kokkien ja asiakaspalvelijoiden palvella vaikka voimme huonosti? Miksi asiakas valittaa eikä tahdo edes ymmärtää että, me olemme oikeasti ihmisiä emmekä robotteja? En ole tehnyt tuon vuoron jälkeen ainuttakaan vuoroa asiakapalvelu alalla. Kyseinen asiakas jätti minuun ikuiset arvet. En tule antamaan sitä koskaan hänelle anteeksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siakas on aina väärässä. Jopa silloin kun hänellä on tilapäisesti hallussaan minulle kuuluvaa rahaa. Muista tämä niin pärjäät palvelualalla.

Vierailija
2/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo mikä provo.

Sydänoireet ovat leikkiä sinulle. Kiitos paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot sortuu elontielle.

Vierailija
4/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nyt yhden hölmön asiakkaan takia itseään irtisano jos muka pomokin vielä puolusti. Eikä kukaan tule vaatimaan pizzaansa odotettuaan vain 5 minuuttia. 

Vierailija
5/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexinomicon kirjoitti:

Jaaha. Yhden sekopään takia "ikuiset arvet". Ehkä tosiaan työelämä ei ole sinua varten. Tai maailma kodin ulkopuolella ylipäätään.

Tulepa kuule vaikka tänne juridiikkaan niin opit tietämään mitä on palaute asiakkaalta...

Tiedätkö yhtään miltä tuntuu makaa maassa huonovointisena ja asiakas vain vaatii palvelua? Tämän jälkeen vielä haukkuu sinut julkisesti pystyyn muiden kuullen? Arvaa miltä tuntuu?

Vierailija
6/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx porvoossa pizza raxia?

Vierailija
7/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on empatia? kirjoitti:

Lexinomicon kirjoitti:

Jaaha. Yhden sekopään takia "ikuiset arvet". Ehkä tosiaan työelämä ei ole sinua varten. Tai maailma kodin ulkopuolella ylipäätään.

Tulepa kuule vaikka tänne juridiikkaan niin opit tietämään mitä on palaute asiakkaalta...

Tiedätkö yhtään miltä tuntuu makaa maassa huonovointisena ja asiakas vain vaatii palvelua? Tämän jälkeen vielä haukkuu sinut julkisesti pystyyn muiden kuullen? Arvaa miltä tuntuu?

Äläs nyt viitsi. Mä olisin vetänyt loskat sun naamalle herätykseksi

Vierailija
8/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexinomicon kirjoitti:

With all do respect snowflake. F uck yout feelings.

Vierailija
9/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä kok-alotuksia :/  Tällä foorumilla jyllää koknuoret puoluetuen turvin.

Vierailija
10/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia kommentteja. Kiitos paljon teille. Täällä ei saa mistään avautua, ei mistään ilman, että siitä saa lokaa ja jotain provoilua. Kiitos paljon. Mennään takaisin alalle ja otetaan kaikki paska vain päin naamaa mitä voi saada. Te niin hyvin tiedätte miltä tuntuu muista ihmisistä. Mikä teitä vaivaa.

Vierailija
11/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia kommentteja. Kiitos paljon teille. Täällä ei saa mistään avautua, ei mistään ilman, että siitä saa lokaa ja jotain provoilua. Kiitos paljon. Mennään takaisin alalle ja otetaan kaikki paska vain päin naamaa mitä voi saada. Te niin hyvin tiedätte miltä tuntuu muista ihmisistä. Mikä teitä vaivaa.

Niin sitä me muutkin joudutaan olemaan kilttejä vattumaisille asiakkaille, jos aiotaan duunimme pitää.

Vierailija
12/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauanko menee vielä pizzoissa, olen odottanut jo 5minuuttia." turhaa selitellyä sinulta tuon jälkeen, olisit vain sanonut että "menee vielä jonkin aikaa, jos et pysty odottamaan niin mene pois." Jos asiakas käyttäytyy kuin tonttu, niin sille voi vastata kuin tontulle. Ei tarvitse selitellä yhtään mitään jos ei kykene / halua. 

Vierailija
13/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ois yhden asiakkaan takia irtisanonut itseäni. Toki riippuu mitä sitä ennen on ollut. Itse kyllä irtisanoin itseni aikasemmasta paikasta asiakkaiden kiusaamisen takia. Yli puoli vuotta järjestelmällistä kiusaamista, nauramista ja ilkkumista vaatteista ja painosta. Pomoja ei kiinnostanut puuttua, kuulemma kuvittelin. Kehtas vielä vetää herneen nenään kun lähdin. Pokkaa on silti tarjota saikku vuoroja kokoajan lähdön jälkeen.

Vierailija
14/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä me muutkin joudutaan olemaan kilttejä vattumaisille asiakkaille, jos aiotaan duunimme pitää.

Olet oikeassa. Minä sainkin sairaskohtauksen ja sain siitä haukut kun en samaan aikaan palvellut. Mitä mieltä? Oliko ok haukkua minut pystyyn?

Vierailija
15/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti käynti raivokastempoisella hermosauhutupakilla auttaa kokkeja ja tarjoilijoita.

Vierailija
16/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä ois yhden asiakkaan takia irtisanonut itseäni. Toki riippuu mitä sitä ennen on ollut. Itse kyllä irtisanoin itseni aikasemmasta paikasta asiakkaiden kiusaamisen takia. Yli puoli vuotta järjestelmällistä kiusaamista, nauramista ja ilkkumista vaatteista ja painosta. Pomoja ei kiinnostanut puuttua, kuulemma kuvittelin. Kehtas vielä vetää herneen nenään kun lähdin. Pokkaa on silti tarjota saikku vuoroja kokoajan lähdön jälkeen.

On ollut kyllä niitä hankalia asiakkaita ja heidän kanssa asiat hoidetaan aina asiallisesti pois. Sairaskohtaus tosiaan säikäytti minut aika kovasti.

Ikävä kuulla mitä olet joutunut kokemaan. Ei kenenkään kuulu saada ilvailua ulkonäön takia. Ihmisen pitää saada olla sellainen kuin on ilman, että siitä kiusataan. Tsemppiä sinulle ja hyviä vointeja. ❤️

Vierailija
17/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Minä sainkin sairaskohtauksen ja sain siitä haukut kun en samaan aikaan palvellut. Mitä mieltä? Oliko ok haukkua minut pystyyn?

Tietenkään se ei ollut ok. Mutta kun tässä elämässä pitää vähän kestää asioita jotka ei ole ok. Se mitä tässä elämässä.ei pidä sietää ja paapoa ovat sinunlaisesi lumihiutaleet jotka romahtelevat jokaisesta pikku vastoinkäymisestä.

1. Sinä pyörryit. Et ollut ensimmäinen ihminen

2. Joku oli ikävä eikä empaattinen. Tervetuloa maailmaan.

Oikeasti jos olet ihmisenä noin hauras ja herkkä niin pysy kotona.

Vierailija
18/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä että eräs irstas 60 juoppo valitti siitä että olen paska asiakaspalvelija kun en käynyt joka kerta häntä erikseen moikkaamassa pöydässä ja hymyilemässä varta vasten. Siis lähes huoraamassa pöydässä ottaen huomioon että asiakas kuului kiusaamisjengiin. Olen siis nuorempi nainen. Ja ei enää ikinä ravintola-alan töitä.

Vierailija
19/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään se ei ollut ok. Mutta kun tässä elämässä pitää vähän kestää asioita jotka ei ole ok. Se mitä tässä elämässä.ei pidä sietää ja paapoa ovat sinunlaisesi lumihiutaleet jotka romahtelevat jokaisesta pikku vastoinkäymisestä.

1. Sinä pyörryit. Et ollut ensimmäinen ihminen

2. Joku oli ikävä eikä empaattinen. Tervetuloa maailmaan.

Oikeasti jos olet ihmisenä noin hauras ja herkkä niin pysy kotona.

Ai kaikkea kuuluu kestää? Toivottavasti sulle sattuu elämässäs jotain pahaa minkä jälkeen ihmiset vaan tökki ja ivaa sen niin ehkä säkin opit elämästä jotain tai ainakin itsestäs!

Vierailija
20/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siakas vaatii tverkkaamaan samalla kun plokkaan. Pitäisikö suuttua vai tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän