Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alasti vaaálle..

jössseess
16.02.2021 |

Punnitsin itseni tietysti alasti koska vaatteet painaa yllättävän paljon.

Suorastaan ärsyttää ihmiset jotka punnitsee itsensä vaatteet päällä ja sanoo..voi voi kun tota painoo on tullut kaksi kiloa ihan noin vain.

Mä sanoin.. niinku lääkäri.. VAATTEET POIS PÖSILÖ JA VAA´ALLE! Ei siis mulle sanottu koska mä en ole tyhmä ja tiedän että vaatteet painaa ja punnitus tehdään oikean tuloksen saamiseksi tietysti ilman vaatteita.

Hesus sentään..joitain.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen tietää, paljonko oma vaatekerta painaa. Joten nuku rauhassa, ei syytä murheeseen.

Vierailija
2/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on tietysti selvä. Pitkät kalsarit sukat ja teepaita ainakin puol kiloo ja siihen vielä farkut ja paksumpi paita 2 kiloo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen tietää, paljonko oma vaatekerta painaa. Joten nuku rauhassa, ei syytä murheeseen.

Oho..aikamoista. Mun täytyy myöntää etten tiedä täsmälleen paljon vaatteeni painavat mutta jotain ne painavat kun sen tunnen. t: uneton

Vierailija
4/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te puette ylle? Haarniskoja?

Vierailija
5/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin someen sitten ei postata kuvia vaatteet päällä. Eihän kuvassa ole sinun kehosi vaan kasa vaatteita, jotain vietnamilaislasten ompelemia hennan ja maukan suunnittelemia bulkkirytkyjä.

Vierailija
6/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä kävin kakalla ja pisulla ja painostani tippui kilo. Testasin tämän omalla puntarillani. Olin tietysti vain aluskalsareillani.

Vierailija
7/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te puette ylle? Haarniskoja?

Pitkät kalsarit farkut teepaita ja paksumpi paita ja sukat riittää.  Ei oo sama paino kuin ilman vaatteita paino. T: tarkka vaaka

Vierailija
8/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa naapurilla oli tapana jumpata pelkissä tangoissa... olohuoneessa. kävi tiety vaa-allakin.

Teinkin aina koululäksyt(amk) parvekkeella.. talvella laitoin sinne sellaisen säteilylämmittimen.

Vierailija
9/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alastomuus kunniaan kirjoitti:

Samoin someen sitten ei postata kuvia vaatteet päällä. Eihän kuvassa ole sinun kehosi vaan kasa vaatteita, jotain vietnamilaislasten ompelemia hennan ja maukan suunnittelemia bulkkirytkyjä.

No mikä ettei muttei liity punnitsemiseen.

Vierailija
10/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on syynsä miksi terkkarissa käsketään ottaa ainakin päällysvaatteet pois ennen vaa-alle menoa. Kalsarit voi jäädä. Kyllä.. siihen on IHAN OIKEA SYY. Alapeukuttajat kertokaa..Mikähän se mahtaisi olla?

ap

Vierailija
11/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jösseesss kirjoitti:

Siinä on syynsä miksi terkkarissa käsketään ottaa ainakin päällysvaatteet pois ennen vaa-alle menoa. Kalsarit voi jäädä. Kyllä.. siihen on IHAN OIKEA SYY. Alapeukuttajat kertokaa..Mikähän se mahtaisi olla?

ap

Miksi se paino pitäisi edes niin grammalleen tietääkään?

Vierailija
12/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jösseesss kirjoitti:

ap

Miksi se paino pitäisi edes niin grammalleen tietääkään?

Grammalleen??? Se puoli-1,5 kiloa kertoo ainakin mulle sen ettei vaatteet päällä kannata itseään punnita. No ei kaikkia kiinnostakaan mutta turha sitten valittaa että on tullut 2 kiloa lisää kun syy löytyy vaatteista jotka on päällä punnittaessa. Siitä tässä on kyse.

Joitain ei tietystikään kiinnosta kilon nousu yms mutta joitain kiinnostaa ja silloin ei kannata mennä vaatteet päällä puntariin.

Vierailija
13/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit painaa kanssa, mutta kannattelen niitä käsin.

14/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun pierasee, niin pari kiloo putoaa.

Vierailija
15/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy sikäli, että sama periaate. Jos haluaa tietää grammalleen kehon paino ilman vaatteiden osuutta, niin on oltava alasti. En käsitä miksi pitäisi, mutta se onkin ap:n ongelma.

Huomauttaisin kyllä, että on syytä myös ajaa pois karvat ja tyhjentää suoli sekä rakko. Kunnolla, peräruisketasoisesti vähintään. Keho on myös dehydroitava esimerkiksi saunomalla kuusi tuntia juoksumaton kanssa.

Vierailija
16/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tissit painaa kanssa, mutta kannattelen niitä käsin.

Ei auta kannattelu puntari näyttää totuuden ei huijjaa.

Vierailija
17/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38266 kirjoitti:

Kerran kun pierasee, niin pari kiloo putoaa.

Paha henkikö? itse kävin tänään kaksi kertaa kakalla ja kaksi ja puoli kiloa tippui painoa. Luulin että painoni oli noussut mutta pelkkää sontaa se vain oli.

Vierailija
18/18 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy sikäli, että sama periaate. Jos haluaa tietää grammalleen kehon paino ilman vaatteiden osuutta, niin on oltava alasti. En käsitä miksi pitäisi, mutta se onkin ap:n ongelma.

Huomauttaisin kyllä, että on syytä myös ajaa pois karvat ja tyhjentää suoli sekä rakko. Kunnolla, peräruisketasoisesti vähintään. Keho on myös dehydroitava esimerkiksi saunomalla kuusi tuntia juoksumaton kanssa.

Puolen kilon tarkkuudella riittää mulle kiitos. Oon nääs laihiksella ja haluan tietää edistymisen karvoineen päivinee,.