Auttaisiko näihin kiusaajiin se että heidät pantaisiin pariksi viikoksi vankilaan tutustumaan ehkä tulevaan elämäänsä.
Valvotusti johonkin pahaan paikkaan. Kokisivat itse miltä tuntuu pelätä.
Kommentit (8)
Ei Lapsista vielä tiedä kenestä tulee pomoja. Vois tulla muutenkin kuin kiusaamalla jos näkis itse mitä se pelko on.
Erityisesti väkivaltaan syyllistyvät koulukiusaajat pitäisi laittaa edes muutamaksi tunniksi karuun poliisiputkaan odottelemaan kuulustelua. Olisi edes jonkinlainen pieni seuraamus tylsistyä putkassa ilman kännykkää. Mutta kun ei, sosiopaattien mieltä ei saa pahoittaa, vaan heitä tulee kohdella kunnia-asiakkaina. Saattaisi edes jokunen tuleva taparikollinen herätä ajoissa kun oppisi, että teoilla on edes jonkinlainen negatiivinen seuraamus omassakin elämässä.
Tutkitusti koulukiusaajista tulee johtajia työelämässä useammin kuin kiusatuista.
Tämän palstan kautta minulle on auennut "kiusaaminen".
Jos kiusaamista on tai ei ole ollut. Se haetaan. Ymmärrän kyllä kiusattuja. Harva täällä kuitenkaan valittavista on oikeasti kiusattuja. He ovat ainoastaan kunnon lääkitystä olevia mielenterveyspotilaita.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti koulukiusaajista tulee johtajia työelämässä useammin kuin kiusatuista.
Ja Koskelan V:stäkö tulossa johtaja johinkin yritykseen?
Eli jatketaan samalla lällylinjalla. Mikään ei muutu jos joku oikeasti ajattelee että täytyy kiusata jotta olisi paremmat mahdollisuudet johtajaksi. En vaan ymmärrä.
Jos kyseessä on suomalainen vankila niin ei.
Osastahan tulee pomoja, joten pitäisikö heidänkin päästä tutustumaan tulevaisuuteensa...?
Kiusaamalla pääsee myös pitkälle!