Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän haluaa seksiä vain ennen menkkoja

Vierailija
16.02.2021 |

Avaan keskustelua koskien seksin tarvetta.
Hän (nainen) kokee, että seksiä tulee saada kun hän sitä haluaa, eli juuri ennen menkkojen alkua, jolloin hän on kiimainen. Itse taas haluaisin vaikka joka toinen päivä. Seksiä meillä on jopa neljä kertaa kuukaudessa. Usein silloin kun itseäni ei enää haluta.

Hän haluaa sitä aina heti ilman esileikkiä. Itse tarvitsen aikaa sen verran, jotta "pre cum" tulee (suomessa jostain syystä touhutipaksikin kutsuttu). Tämä esiliukaste ja virtsaputken kosteuttaja on minulle henk. koht. tärkeä, tai koen pientä kipua ja tunnottomuutta yhdynnässä. Jos ja kun laukean, niin on se vain spermaa, enkä saa usein oikein minkäänlaista orgasmia, jos ei ole ollut esileikkiä. Esileikkinä riittäisi lyhyt suihinotto, mutta siihen hän ryhtyy vain aniharvoin. Myös seksikkäät vaatteet ja niillä peuhaaminen saisi minut syttymään, mutta niitä hän ei ole halunnut pitää. Olenkin tuhlannut hänen seksikkäisiin vaatelahjoihin vuosien aikana tuhansia euroja. Näitä antamiani vaatteita hän heittää roskiin.

Nainen kokee, että en saa käydä vieraissa (enkä siten tyydyttää seksuaalisia tarpeitani). Kuitenkaan hän ei ole kiinnostunut seksistä kuin vain ennen menkkoja. Tilanne on ollut tällainen vuosia ja yhteistä aikaa meillä ei ole lasten takia. Lapsia ei saada hoitoon yhteisinä vapaapäivinä (silloin harvoin kun ne sattuvat kohdakkain), koska ei ole isovanhempia, tai tuttavia jonne lapset voisi jättää.

Yritän huomioida häntä ja olen ostanut kukkia ja suklaata, mutta hän vihaa kukkien kastelua, eikä syö suklaata, kun se muka lihottaa. Olen myös ostanut pieniä lahjoja ja kehun häntä- ja hänen vartaloa kauniiksi päivittäin, mutta hän muistaa jankuttaa, että en ikinä huomioi häntä, enkä sano edes positiivisia asioita. Olen yrittänyt keskustella, mutta hän suuttuu ja jos se koskee seksiä, käskee hän etsimään uuden nuoremman naisen.

En ole jaksanut tätä seksittömyyttä ja olenkin käynyt vieraissa useampaan kertaan vuosien varrella. Seksi maksullisten kanssa on vain tyydyttänyt tarpeeni koskea alastomaan naisvartaloon ja haistaa naisen tuoksun. En ole nauttinut siitä samalla tavalla, kuin seksistä hänen kanssaan, mutta olen kaikkeni tehnyt ja tuntuu, että jokaisen määrätietoisen seksiin ehdotuksen lopputulos on tyhjä arpa.

Jos teillä muilla on omia tarinoita kerrottavana, niin olisin kiinnostunut tietämään vastaavista ongelmista ja mahdolllisista tavoista, joilla olette saaneet naisen haluttomuuden loppumaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi