Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse työelämään, vaikka kuinka haluaisin ja yrittäisin?

Vierailija
16.02.2021 |

YMMÄRRÄTTEKÖ? Arvostelette siitä että joudutte maksamaan minun oleiluni, mutta millä minä sen itse maksaisin? Jos kukaan ei halua minua, en minä PÄÄSE!!! Ei sinne voi vaan mennä, tajuatteko? Että voitteko lopettaa sen valittamisen? Minäkin haluaisin ihan yhtä paljon itseni työelämään, mutta kun ei se tapahdu vaan haluamalla, ei vaikka näkisi paljonkin vaivaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tajua. Samaan aikaan selittävät lehdissä kuinka palkkaa vain täydellisiä tai vähintään narsistisia hakijoita. Epätoivoisilla luusereilla ei ole toivoa.

Vierailija
2/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Kaikkia meitä ei kaivata työelämään. T. Ammattivalittaja

Vierailija
4/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin työelämään menemällä kesätöihin yli 30-vuotiaana. Onneksi olen tosi baby face, joten suurin osa ei tajunnut alennustilaani.

Vierailija
5/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin työelämään menemällä kesätöihin yli 30-vuotiaana. Onneksi olen tosi baby face, joten suurin osa ei tajunnut alennustilaani.

Sieltähän se sanavalinta jokaiselta tulee, kuin itsestään. Kävikö ihan tuosta vaan?

Vierailija
6/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella tuskin pääsee edes aamulla sängystä ylös.

Vierailija
7/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenteellako niitä avoimia työpaikkoja ilmestyy?

Vierailija
8/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tajua. Samaan aikaan selittävät lehdissä kuinka palkkaa vain täydellisiä tai vähintään narsistisia hakijoita. Epätoivoisilla luusereilla ei ole toivoa.

Näin on. 

Vierailija
9/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti sanoi mulle että hirveän monella kolmikymppisellä naisella on vaativa persoonallisuushäiriö. Johtuu nimenomaan yhteyskunnan ja ennenkaikkea työelämän vaatimuksista. Naisten pitää taistella ja osoittaa yliluonnollisuutensa saadakseen edes jotain pätkiä. Usein naisten palkkaukseen vaikuttaa myös ulkonäkö ja se, että nimettömässä ei ole sormusta. 

Vierailija
10/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäki lähen tästä tuonne kauppaan ja ilmoitan vaan että nyt mä tulin tänne töihin... Saattaa olla että olis hyvinkin pian pöpiläs sen jälkeen...

Vierailija
11/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo keski-ikäisen naisen joka on torimyyjä kesällä, puutarhoilla keväällä ja kukkamyyjänä talvella.

Vierailija
12/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska luuseri ap ole hiljaa. Saisit tosta vaan duunia jos kävelisit ulos ovesta ja lähtisit suoraan siivousfirmaan sanomaan et täs on kova duunari valmis mihin vuorohoin tahansa tessin mini palkalla alkajaisiks. Sit pitää tehdä se duuni kunnolla ja tehokkaasti.

Täällä itket ettet saa mutta todellisuudessa olet hankala ja laiska ja tämän huomaa jokainen pomo heti kun naamas näkyy ovensuus.

Kato ittes peiliin ja tunnosta saamaton luuserisyypää työttömyyteesi. Mee ittees.

Vierailija
13/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee yötyötä, niin aamulla mennään nukkumaan eikä nousta ylös, pösilö. 

Vierailija
14/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska luuseri ap ole hiljaa. Saisit tosta vaan duunia jos kävelisit ulos ovesta ja lähtisit suoraan siivousfirmaan sanomaan et täs on kova duunari valmis mihin vuorohoin tahansa tessin mini palkalla alkajaisiks. Sit pitää tehdä se duuni kunnolla ja tehokkaasti.

Täällä itket ettet saa mutta todellisuudessa olet hankala ja laiska ja tämän huomaa jokainen pomo heti kun naamas näkyy ovensuus.

Kato ittes peiliin ja tunnosta saamaton luuserisyypää työttömyyteesi. Mee ittees.

Ei siivoamisessa mitään vikaa ole (noin alkajaisiksi). Mutta kun sinne on muitakin menijöitä, ja se voi osua ihan yhtä hyvin siihen toiseen samantasoiseen hakijaan. Ja koska minulla on aina ollut huono tuuri, sehän osuu johonkin toiseen.

Vierailija
15/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo keski-ikäisen naisen joka on torimyyjä kesällä, puutarhoilla keväällä ja kukkamyyjänä talvella.

Tää on mun tulevaisuus, en edes tykkää olla pysyvissä duuneissa :D

Vierailija
16/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelet sisään ja sanot olevas valmis raatamaan palkatta mitä vaan

ja kyllä hommia löytyy !!!!

😁

Vierailija
17/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa työpaikkailmoituksista on julkaistu vain näön vuoksi, jotta näyttäisi siltä, että työntekijöitä haetaan. Tehtävään ei kuitenkaan ole tarkoituskaan palkata ketään tai koko vakanssia ei ole edes olemassa. Sama ilmoitus saattaa olla esillä tai uusiutua lyhyin väliajoin. Näennäistä työvoimapolitiikkaa.

Vierailija
18/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojia haetaan, kokkejakin jos hermot kestää.

Vierailija
19/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yrityksiä ap on tehnyt päästäkseen työelämään? Olisi helpompi analysoida kun tietäisi. 

Siis onko soitellut firmoihin, laittanut hakemuksia (mihin?) tms? Onko kysellyt vuokrafirmoista...

Vai mitä...

Vierailija
20/39 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse. Ne paikat menevät vähän tummemmille tyypeille, koska ne eivät varmasti valita ikinä mistään, eivätkä myöskään vaihda työstä pois - koska eiväthän he siitä mihinkään pääse.

Todennäköisemmin se vaaleahipiäinen pääsee, vähintään edes toiseen firmaan. Mitään asiantuntijatyöuraa ei pääse luomaan sillä, että on vähän vaan siivoamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme