Mitä teen, joudunko vankilaan?
Uhkasin vahingoittaa psykiatriani ja nyt kadun sitä
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tehdään pakkohoitopäätös.Suljettu osasto.
Kuinka kauaksi aikaa?
Et siis kadu käytöstäsi, mutta pelkäät rangaistusta.
Vierailija kirjoitti:
Et siis kadu käytöstäsi, mutta pelkäät rangaistusta.
Kadun ja pelkään samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauaksi aikaa?
Pisimmillään loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauaksi aikaa?
Pisimmillään loppuiäksi.
Lyhyimmillään?
jos grillikioskilla huitaisee toista, niin tuollaisesta tulee korkeintaan ehdollista. joten ei tarvitse vankilaa pelätä.
Vierailija kirjoitti:
jos grillikioskilla huitaisee toista, niin tuollaisesta tulee korkeintaan ehdollista. joten ei tarvitse vankilaa pelätä.
Mene vankilaan. Mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta
Hoitohenkilökunnan uhkaaminen on aina syyttäjän alainen rikos. Jos sinusta tehdään rikosilmoitus, joudut oikeuteen ja saat pienet sakot ja rikosrekisterin.
Puudä nyt ensimmäiseksi anteeksi. Pääsee ainakin vähemmällä jatkossa. Varmasti kadut sitä sanomista joka tapauksessa oli syy mikä tahansa.
Kaikenlaisten hullujen kanssa ne psykiatrit joutuvatkin tekemisiin.
Olitko siis hänen kanssaan kahdestaan? Jos näin, eikö silloin ole sana sanaa vastaan -tilanne eli miten psykologi voi todistaa uhkailun jos sinä sanot tästä lähtien, ettet ole uhkaillut.
Kerro nyt vähän tarkemmin siitä, millainen tilanne on. Onko tehty rikosilmoitus, miksi olit psykiatrilla ja minkä takia uhkailit, minkä ikäinen olet ja onko aiempaa väkivaltahistoriaa? Poliisiasia tuosta kyllä tulee mutta vankilatuomiota todennäköisesti ei, vaan sakot ja maksimissaan ehdollista vankeutta (ellet ole syyntakeeton, jolloin mahdollisuus on tahdonvastainen hoito).
Minua syytetään kun teini on kysellyt watsupissa seksuaalisia ja olen jotain vastannut ja sitten minun väitetään huoritelleen häntä jne. Kaikki oli kyllä läppää. Joudunko nyt vankilaan:0 ja tästä oli yli puoli vuotta aikaa.
Vankimielisairaala on sinun paikkasi.Aivosi kastroidaan kemikaaleilla,ja sitten sinusta tulee kiltti.