Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sua stressaa/turhauttaa/ahdistaa/v*tuttaa eniten tällä hetkellä?

Vierailija
16.02.2021 |

Kerro murheesi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät välitä rajoituksista eivätkä tee mitään sen eteen että joskus päästään tästä piruliaasta elämänpilaavasta viruksesta.

Vierailija
2/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastata että, ei mikään. Olen lomalla ja kaikki ok. Laskut maksettu, jääkaappissa ruokaa ja kohta lähden kampaajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossa puhelimeen huutavat ma mut. Oppis olee hiljaa niinku muutki Suomalaiset julkisissa kulkuneuvoissa.

Vierailija
4/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot ahdistaa..

Vierailija
5/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono johtaminen ja esimies, jolla ei ole osaamista tiimin johtamiseen. Hän ei ole edes mikään hirveän paha tapaus, on vielä huonompiakin johtajia, mutta ottaa silti päähän hänen kyvyttömyytensä esimiehenä. Hän on asiantuntija eikä ymmärrä, miten rooli muuttuu, jos siirtyy esimieheksi. Kaikki ovat aluksi kokemattomia, mutta hänellä ei ole edes ymmärrystä tai halua kehittyä esimiestyössä.

Vierailija
6/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit, somenarsistit, ja muut "sjw:t" jotka huhkivat ennen kuin tutkivat. Eivät ole tehneet mitään muuta kuin puukottaneet meitä progressiivisia selkään viimeiset 10 vuotta.

Vierailija
7/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa: Kaikki.

Vierailija
8/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenpahoituskulttuuri joka leviää joka tuutista.

Vierailija
9/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, 33 kg

Vierailija
10/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifyn mainos joka kehotti syömään lihaa kerran viikossa, minullapa on urheileva teini joka tarvitsee kyllä pikkasen enemmän ravintoa kun lihapvä kerta viikkoon.

Vierailija
11/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuinen koti (tavaranpaljous). Tekisi mieli vaan mättää kaikki suoraan jätesäkkeihin ja heittää kaatopaikalle. Uudistaa koti täysin.

Lajittelussa ja tavaroiden läpikäymisessä tuntuu menevän ikuisuus. Ei ole riittävästi motivaatiota ja energiaa. Tää jatkuva kaaos kotona masentaa mua.

Erosin pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, ja sen jälkeen oon ollut jatkuvasti väsynyt ja henkisesti aika loppu, vaikka avioero olikin lopulta vain helpotus.

Vierailija
12/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että en voi lakata ahmimasta tylsyyteen.

Vierailija
13/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että unetkin ovat täyttä stressiä, milloin näen unta että mokaan töissä tai olen myöhässä kaikista aikatauluista. Miksi yöt eivät voisi olla ihmisen levollista aikaa.

Vierailija
14/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin tällä hetkellä lomaa koko elämästäni.

Vierailija
15/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtunut käsi ja pelko töiden loppumisesta. 

Vierailija
16/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka valittavat turhasta, sekä ihmiset joille pitää selittää samaa asiaa monta, monta kertaa. 

Vierailija
17/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairas äiti on stressannut jo neljättä vuotta, ja kotihoidon kanssa asiointi turhauttaa viikottain.

Vierailija
18/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tajusin kuinka helve tin mukavuudenhaluinen olen. Pitäis käydä hoitamassa yksi terveysasia ja hitto miten kireällä hermot voi olla. Ihossakin kaiken lisäksi kipeä tulehtunut finni ja hiukset pesun jälkeen rutikuivat ja takkuiset. Ei todellakaan huvittaisi lähteä minnekään, varsinkaan hoitamaan tuota tärkeää asiaa.

Vierailija
19/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yleensä, minä itse mukaanlukien mutta eniten ärsyttää huomionhakuiset, kovaääniset, itsekkäät "minäminäminä" ihmiset jotka eivät näe kokonaisuuksia.

Vierailija
20/35 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni asia. Tällä hetkellä oma laiskuus. Pitäs töitä tehä, mutta palstailen sen sijaan. Oon törppö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi