Huomenta! Tänään täytyy juosta kuin Usain Bolt
Roskisauto tulee tänään. Pitää saada vietyä sillä aikaa 3 roskapussia, kun hän kiertää vähän aikaa tuolla joenrannassa. Ennen niitä ei voi tuohon roskiksen viereen viedä, kun harakat levittää ne, vaikka pussit olisivat kiinni. T. Ammattivalittaja
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
On sullakin ongelmat!
Niin on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, ja tsemppiä päivään 😊
Kiitos, samoin. Ap
Miten juokset kun et pysty edes kävelemään huippaukselta?
Vierailija kirjoitti:
Miten juokset kun et pysty edes kävelemään huippaukselta?
Tuohan oli vitsi. Pystyn mä roskikselle ja takaisin kävelemään. Yritän niin nopeasti kävellä kun pystyn. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muista oikeat tuuletukset!
Takuulla. Lapsi aina nauraa, mun Usain Bolt roskishommille, kun on joskus ollut kipeänä kotona tai kesälomalla kotona. No, tänään menee kouluun. Ap
Ootko koittanut laittaa niitä sen roskiksen sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Ootko koittanut laittaa niitä sen roskiksen sisälle?
Se on täynnä, kuten aina, vaikka meillä pahvit yms poltetaan. Ap
Eli sinun täytyy lämmitellä pari tuntia ja juosta n. 10 sekuntia täysiä ja sen jälkeen levätä?
Öh, miksi et vain odota siinä roskiksen vieressä sitä roska-autoa ja laita pusseja roskikseen siinä vaiheessa kun auto aja pihaan. Ei tuu harakat.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun täytyy lämmitellä pari tuntia ja juosta n. 10 sekuntia täysiä ja sen jälkeen levätä?
En mä juokse. Tämä on vaan vitsi. Ap
Pitäiskö sinne roskiksen viereen laittaa joku linnunpelätin. Jotkut laittaa esim cd-levyjä oksiin roikkumaan ja linnut pelkää niitä kun ne heiluu ja välkkyy ilmavirrassa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sinne roskiksen viereen laittaa joku linnunpelätin. Jotkut laittaa esim cd-levyjä oksiin roikkumaan ja linnut pelkää niitä kun ne heiluu ja välkkyy ilmavirrassa.
Täytyy koittaa. Ap
Eikö teillä oikein ole huumorintajua? Mä monesti vitsailen sairauksillani, kömpelyydelläni yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä oikein ole huumorintajua? Mä monesti vitsailen sairauksillani, kömpelyydelläni yms. Ap
Sun juttusi on niin nähty ja kuultu jo, ettei ne oikein jaksa naurattaa. Joka päivä sinun on silti tehtävä uusia aloituksia palstalle, vaikka elämässäsi ei edes tapahdu mitään. En ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun juttusi on niin nähty ja kuultu jo, ettei ne oikein jaksa naurattaa. Joka päivä sinun on silti tehtävä uusia aloituksia palstalle, vaikka elämässäsi ei edes tapahdu mitään. En ymmärrä miksi.
Saa kai sitä tehdä. Onko se huono juttu ettei elämässä tapahdu mitään? Ap
On sullakin ongelmat!