Mikä tekee naisesta naisen?
Kommentit (24)
Kromosomit määrittävät sukupuolen. Jos ei ole Y-kromosomia, on nainen. Jos on Y-kromosomi, on mies. Muilla kromosomeilla tai niiden määrällä, ulkoisella olemuksella, mieltymyksillä tms. ei ole merkitystä sukupuolen määrittämisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Tissit. Tosi isot tissit.
Tää on sama väärinpäin
Vierailija kirjoitti:
Kromosomit määrittävät sukupuolen. Jos ei ole Y-kromosomia, on nainen. Jos on Y-kromosomi, on mies. Muilla kromosomeilla tai niiden määrällä, ulkoisella olemuksella, mieltymyksillä tms. ei ole merkitystä sukupuolen määrittämisen kannalta.
Ei ihan. Jos on kaksi x-kromosomia, mutta yksi y- kromosomi, on teknisesti mies, mutta testosteroni pitää piikittää, sillä elimistö ei tuota sitä itse riittävästi. Ulkoisesti miessukupolven näköinen ihminen kuitenkin lapsesta lähtien.
Ei nykyään enää mikään. Kaikki sukupuoleen viittaava on ahdasmielistä syrjintää. Olemme kaikki muunsukupuoleisia ja määrittelemättömiä olioita.
Hykienia. Jos haisee hyvältä, se on nainen.
Tiimalasivartalo. Sirommat piirteet. Kauniimmat piirteet. Lanteet.
Itse en miehenä käsitä, mitä naiset näkee meissä miehissä. Onneksi olen hetero ja tykkään naisista. Olisi tympeää ja vastenmielistä tykätä miehistä. Puhumattakaan suutelemisesta, hyi... hel...vet...ti! Naiset tuoksuukin paremmalta ja jo ihan siksikin on miellyttävämpi suudella naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasivartalo. Sirommat piirteet. Kauniimmat piirteet. Lanteet.
Itse en miehenä käsitä, mitä naiset näkee meissä miehissä. Onneksi olen hetero ja tykkään naisista. Olisi tympeää ja vastenmielistä tykätä miehistä. Puhumattakaan suutelemisesta, hyi... hel...vet...ti! Naiset tuoksuukin paremmalta ja jo ihan siksikin on miellyttävämpi suudella naisia.
Ei huaano, mmhm. Kyllä mä sulle tykkäykset näytän ja kunnon miessuudelmat. Senkin könsikäs.
terkuin, Jortsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit. Tosi isot tissit.
Tää on sama väärinpäin
Oli joskus muinoin Alivaltiosihteerin viikon virallinen palindromi. Otsikon kysymykseen vastaan, että kromosomit XX. Muuta en osaa sanoa, vaikka nainen olenkin.
Puhutko nyt näistä vuotajista, joita naisiksi kutsutaan?
Tuoksu.