Miksi Googlen hakusivun alalaidassa näkyy joskus mun postinumero ja kaupunki ihan oikein ja usein taas joku ihan muu paikka?
Onko joku hakkeroinut mun koneen, jos se vaikka paikallistuu sijaintitietojen mukaan Pihtiputaalle?! Onko muilla tällaista koskaan?
Kommentit (3)
Oma postinumero tai kaupunki on ollut alhaalla oikein ehkä kerran ja yleensä se onkin sitten ihan väärin ja alhaalla on lukenut Hattula, Parola tai jotain ihan muuta väärää mutta yleensä aivan väärä paikka Helsinki tai Uusimaa enkä koko alueellakaan ollut mutta sitten vielä sekin että yhdistetty Elisa viihde ja kun pitäisi tulla alueuutiset niin ei vaan Uusimaan uutiset.
Mulla taas on Facebookin sijaintitietojen mukaan yläkerta eri paikkakunnalla kuin alakerta. Asun kyllä rajalla, mutta kaiken järjen mukaan pitäisi ennemminkin vaikuttaa kummassa päässä taloa on.
On muillakin. Hankala selittää mutta tietyissä liittymissä on vaihtuva ip (internet protocol osoite). Sun osoitteesi oli hetki sitten Pihtiputaan mummon käytössä. Sit sun. Kohta mun.
Kyse ei ole siis ryöväämisestä, se ip ei koskaan ollutkaan sun vaan oli ”lainassa”.