Onko miehessä jotain vikaa, jos lihavat naiset vonkaa
Kommentit (14)
Ei kannata olla kiltti. Haaskalinnut saalistaa.
Ettet vain tulkitse ystävällisyyttä vonkaamiseksi? Ja loukkaannut kun lihavat kehtaavatkin olla ystävällisä sinulle?
Luulis kelpaavan kun munalle riittää töitä. Reikä kun reikä, kyllä sitä edes kerran lykkää.
Eikö läski nainen pelkää tulevansa naurunalaiseksi?
Päinvastoin. Olen elämäni aikana vongannut ainoastaan komeita ja menestyviä miehiä.
t. bmi28
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Olen elämäni aikana vongannut ainoastaan komeita ja menestyviä miehiä.
t. bmi28
En ole komea, enkä lihaksikas, enkä myöskään menestynyt ainakaan naisten mittapuulla ( kuuluisuus ja raha). Silti minuakin vonkaa erityisesti yli 30 bmi naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ettet vain tulkitse ystävällisyyttä vonkaamiseksi? Ja loukkaannut kun lihavat kehtaavatkin olla ystävällisä sinulle?
Tämä! Miehet luulevat ystävällisyyden olevan vonkaamista. Täälläkin on ollut monta ketjua siitä, miten kassatyttö on hymyillyt ja sanonjt kiitos ja ole hyvä, ja mies luulee, että se nyt haluaa antaa- miten lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. bmi28
En ole komea, enkä lihaksikas, enkä myöskään menestynyt ainakaan naisten mittapuulla ( kuuluisuus ja raha). Silti minuakin vonkaa erityisesti yli 30 bmi naiset.
Paskat sinua kukaan vonkaa. Olet vastenmielinen, sen huomaa jo täällä.
Oivoi, onpa ikävää kun läskit dinua vonkaavat. Mitenköhän nyt selviät tästä asiasta? Kyynel- not
Läskit pariutuvat keskenään. En huolisi läskiä miestä, vaikka olisi rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. bmi28
Se johtuu varmasti sun hiustyylistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Miehet luulevat ystävällisyyden olevan vonkaamista. Täälläkin on ollut monta ketjua siitä, miten kassatyttö on hymyillyt ja sanonjt kiitos ja ole hyvä, ja mies luulee, että se nyt haluaa antaa- miten lähestyä?
Seksikeskeiset ihmiset kuvittelevat aivan kaiken liittyvän seksiin. Sairastahan se on.
Köyhyys. Varakkaampia vonkaa nätit naiset.