Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelu kotoa eikä menetä vakityöpaikkaa?

07.08.2006 |

Hei,

onko kenelläkään kokemusta miten voin opiskella vanhempainvapaalla menettämättä vakituista työpaikkaa. Olen siis vanhempainvapaalla ja tarkoitus olisi jäädä myös hoitovapaalle. Haluaisin kuitenkin opiskella lapsenhoidon sivussa. Olen huomannut että tarvitsen itselleni jokun muunkin tekemisen kohteen kuin vauvanhoidon.

Mihin voin saada vauvani hoitoon esim. tenttien tai pakollisten harjoitusten ajaksi (silloin kun ne sattuu päiväsaikaan) niin että en menetä vakituista työpaikaani? Yksityiselle? Tarvitsisin hoitopaikaa esim 2 kertaa viikossa 4 h. Minkä hintaisia hoitopaikkoja? Kokemukset kiinnostaa.

Kirsi

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulla kaksi lasta (4v ja 1 v) ja koulusta vuoden verran jäljellä (jäin suoraan aikanani työharjoittelusta vakkariduuniin ja sieltä jäin äippälomalle) ja nyt olen siis hoitovapaalla ja syksyllä jatkan amk:n loppuun ja kun se on hoidettu niin palaan töihin.

Eli ehtonahan tässä hommassa on se, että SINÄ olet hoitovapaalla eli ET saa vielä lasta kunnalliseen hoitoon.

Meillä homma hoidetaan niin, että niinä päivinä kun menen kouluun/tarvitsen opiskelurauhan on meillä kolme " hoitopaikkaa" . 1. hoitopaikka on koti, jossa isä hoitaa (vaihtaa iltavuoroon niinä päivinä kun olen aamun koulussa), jos tämä ei onnistu minun vanhempani voivat satunnaisesti hoitaa ja kolmas on hyvä ystäväni, joka on hoitovapaalla myös (lupautui hoitamaan lapsia pientä korvausta vastaan tarvittaessa).

Näiden avulla aijon selvitä vuoden ja palata sitten valmistuneena töihin takaisin :) toivottavasti onnistuu ja niin myös sinulla.

Eli hommaa lähipiiristä hoitopiiri.

Vierailija
2/2 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa vaan tulla vakituisessa käytössä turhan kalliiksi mutta satunnaiseen hoidontarpeeseen ihan hyvä vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä