Huuli turposi ilman syytä
Ylä huuleni turposi yllättäen. Oon siis 15v tyttö ja mulla on aknea niii tos pari pv sitten mul oli tos huulen yläpuolel sellane kipee kohta jossa oli vähäniinkuin patti ja aattelin et siihe ois tulos finni ku se oli kipee mut sit tänään aamul mun huuli oliki iha turvonnu ja nyt ku katoin niii siit kohtaa mist se oli turvonnu oli semmosiii jännii pisteitä nii mietiskelin voisiko olla jotain vakavaa.
Kommentit (7)
Mene apteekkiin ostamaan valacyclovir. Sitä saa ilman reseptiä. Voi olla että säästyt uudelleen puhkeamiselta jos sulla on primääri infektio. Ota sitä mieluusti 10 päivän ajan. Maksaa sen 150e, mutta parempi se on kuin mahdollinen elinikäinen haitta.
Mene heti. Älä tuhlaa aikaasi lääkärikäynteihin tms.
Vierailija kirjoitti:
Mene apteekkiin ostamaan valacyclovir. Sitä saa ilman reseptiä. Voi olla että säästyt uudelleen puhkeamiselta jos sulla on primääri infektio. Ota sitä mieluusti 10 päivän ajan. Maksaa sen 150e, mutta parempi se on kuin mahdollinen elinikäinen haitta.
Ei tuo virusta elimistöstä poista. Vaikuttaneeko juurikaan uusiutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helkkarin Valacyclovir noin paljo maksaa =D En mä ainakaan oo noin paljo maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helkkarin Valacyclovir noin paljo maksaa =D En mä ainakaan oo noin paljo maksanut.
14e maksaa päivän paketti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo virusta elimistöstä poista. Vaikuttaneeko juurikaan uusiutumiseen.
Tuosta vaan lukemaan trolli:
A review of human subjects treated for five days with famciclovir 250 mg three times daily during their first herpes episode found that only 4.2 percent experienced a recurrence within six months after the first outbreak, a fivefold decrease compared to the 19 percent recurrence in acyclovir-treated patients.[12] Neither drug affected latency if treatment was delayed for several months
https://en.wikipedia.org/wiki/Famciclovir
Olisi parempi ottaa famcicloviria mutta se ei ole reseptivapaa ja lääke pitää ottaa mahdollisimman nopeasti primääri infektion jälkeen.
Herpes ehkä.
Noin se usein alkaa, kumottaa ja on kipeä pari päivää ja sitten puhkeaa rakkulat.