Uusi mies ehdotti, että voisi ostaa minulle silikonit.
Kyllä vain! Hän sanoi, että voisi ostaa minulle silikonit, mutta pelkää, että ottaisin sen jälkeen uuden miehen. Tulkitsen tämän monella tapaa. Ensiksi, en ole riittävä näin. Toiseksi, en hänen mielestään saisi miestä tällaisenaan. Kolmanneksi, olen sen tyyppinen ihminen, että lähtisin heti uuden matkaan.
Sanoinko miehelle mitään tästä? No en kertakaikkiaan tiennyt mitä olisin sanonut tuohon möläytykseen. Nyt jälkeenpäin kyllä keksin vaikka mitä, mutta silloin menin täysin hiljaiseksi.
Muita erikoisia piirteitä miehessä on, että kun tapaamme hänen tuttujaan, niin hänen mielestään minun täytyy olla "edustava". Hän määrää miten laitan hiukset ja mitä puen päälle. Hän haluaa esitellä minua muille. (Näköjään pienistä tisseistä huolimatta.) Kerran esimerkiksi käski vaihtamaan paidan. Olin pukenut lämpimän villaneuleen, niin se piti vaihtaa koska ei ollut tarpeeksi nuorekas, vaikka sanoin että palelen. Nauraen osoitteli paitaani, että et herranjestas tuota voi laittaa. Paita ei myöskään ollut tarpeeksi tiukka, niin se piti siksi vaihtaa. Vaihdoin sitten, itkua pidätellen koska mies vaikutti niin ivalliselta. En tiedä miksen vaan sanonut näkemiin ja lähtenyt.
Olemme molemmat parikymppisiä.
Kommentit (21)
"Olemme molemmat parikymppisiä." Ja viisvuotiaan tasolla.
Ota silarit jos haluat ne ihan itsesi vuoksi, ja ota sitten uusi mies.
Ei mutta tosissaan, jätä se sika? Ei tuommoista kannata kestää, se halua muovisen barbin jota esitellä muille, statussymbolin, ei mitään oikeaa kumppania.
Minä olen parikymppinen ja mies 55+. Hän ehdotti, että kustantaa pimppikarvani pois pysyvästi.
Unohda mokoma törppö. Ei ihme, että on vapaalla jalalla vielä.
Kuinka tyhmä naisen täytyy olla, jos ei tuollaisista varoitusmerkeistä tajua, että mies on kamala?
Eikö hänen kannattaisi ostaa ne itselleen? Ei tarvitsisi pelätä, että menettää ne, jos nainen lähtee toisen miehen mukaan.
Onks tämä sama "mies" joka kätki sun ostamat d-vitamiinit? Henkistä väkivaltaa toi on, jos et ole provo.
Jos haluat tuntea riittämättömyyttä, jää tämän miehen luo.
No, oikeasti, mieskin on nuori ja nuorena ajatusmaailma voi olla vähän hölmö, joten voit yrittää ensin ihan keskustelemalla selittää, miltä silikonikommentti sinusta tuntui, ja että vaatteista määrääminen on toisen yli kävelemistä.
Jos on fiksu, voi saada ajateltavaa ja kehittyä, huomaa itsekin asianlaidan. Ja sinäkin pääset kehittymään, opettele kertomaan rauhallisesti omat mielipiteesi, kertomaan ja puolustamaan rajojasi. Rakentavasti.
Lupaa, että sinäkin ostat hänelle peniksen pidennyksen ja paksuntamisen heti kun löydät hyvän klinikan.
Voit vähän keventää, että pelkäät hänen vaihtavan sen jälkeen timmiin ja tiukkaan salikissaan. Mutta korosta, että otat riskin, koska haluat elämältäsi enemmän.
Pienirintaiset naiset ovat ihania, ihan yhtä ihania kuin isorintaisetkin, tai rinnattomat ihanaiset <3
M
Vierailija kirjoitti:
Lupaa, että sinäkin ostat hänelle peniksen pidennyksen ja paksuntamisen heti kun löydät hyvän klinikan.
Voit vähän keventää, että pelkäät hänen vaihtavan sen jälkeen timmiin ja tiukkaan salikissaan. Mutta korosta, että otat riskin, koska haluat elämältäsi enemmän.
Ei taida rahat riittää.
Noi silikonit saattaa olla terveysriski sinä päätät omasta kehostasi.
Vaatteet ja muut mielestäni ihan ok. Mikäli sun vaatteet eivät kelpaa niin vie ukko kauppaan ja maksata hänellä mieluisat vaatteet.
Joihinkin vaatekauppoihin voi varata ajan (esim. sulkemisajan jälkeen) ja ostaa/sovittaa vaatteita enemmänkin. Itse en ole kiinnostunut vaatteista ostan usein kierrätyskeskuksesta. Minulle on lähes sama joku merkkituote vai ei. Materiaali tietty ja että olisi suht asiallisen näköinen vaate ne tärkeimmät. Ajattelen kulutusta siksi kierrätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida rahat riittää.
Hyvä ja halpa klinikka sitten, kyllä niitä löytyy EU:n ulkopuolelta js sisältäkin.
Mutta jos ei rahat riitä, niin tärkeintä on loppupeleissä kaunis ajatus ja yhteinen haave.
Laita luiskaan, normaaleja ja asiallisesti käyttäytyviä miehiä on vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
"Olemme molemmat parikymppisiä." Ja viisvuotiaan tasolla.
Sivusta
On niiiin ikävä tätä harmi kun pitää olla poissa.
Miehellä varmaan itsetunto huono.
Kasvaa tai ei ennen eläkeiän saavuttamista.
Provohan tää, mutta jos ei, niin JUOKSE!
Voi tyttö hyvä, heitä tuo pojankloppi helvettiin elämästäsi. Ansaitset parempaa. Kiität tuosta itseäsi myöhemmin.