Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tutkimus: d-vitamiinin antaminen sairaalahoitoon joutuneille koronapotilaille vähentää kuolleisuutta 60 %

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikkien pitäisi päästä d-vitamiinikokeisiin ja valtion jakaa ilmaista d-vitamiinia tällaisena aikana; se maksaisi itsensä takaisin.

Vierailija
22/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä anneta 10 mikrogrammaa enempää?

Uutisessa lukee high dose. Eli annetaan varmaan niin paljon kuin pystyy, kunhan ei aiheuta myrkytystä. Eli hyvin paljon enemmän kuin 10 mikrogrammaa. Itse otan talvisin purkista 100 mikrogrammaa päivässä.

Nuo terapeuttiset annokset liikkuvat tuhansissa mikroissa. Ei voi suositella säännöllisesti otettavaksi tietenkään, mutta akuutin sairauden hoitoon toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Olen syönyt monta vuotta d-vitamiinia ja silti sain koronan.

Vierailija
24/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan 100% varmaa, ettei suomessa harkitakaan tätä hoitomuotoa tai suositusten muuttamista. Koska vastoin virallista agendaa

Minä sairastin koronaa kolmisen viikkoa kotona  ja se parin päivän välein soitellut tartuntatautilääkäri suositteli syömään 100 mikroa päivässä. Eiköhän ne lääkärit sairaaloissakin näitä asioita seuraa.

Vierailija
25/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä annostuksella olet syönyt?

Vierailija
26/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kaikkien pitäisi päästä d-vitamiinikokeisiin ja valtion jakaa ilmaista d-vitamiinia tällaisena aikana; se maksaisi itsensä takaisin.

Käy hakemassa purkki kaupasta, se ei paljon maksa.

Turhaan siinä itket valtiota apuun. 

Taidat olla kom  mari?

Vierailija
27/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuolitko siihen?

Vierailija
28/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en usko sanaakaam...koska katsoin thln tiedoitus tilaisuuden jokunen viikko sitten missä sanottiin että ainoastaan moni puolinen terveellinen ruoka valio auttaa...ja siitä saa kaikki tarpeelliset ravinto aineet vastustus kyvyn yllä pitoon...

😔 Kuinka moni oikeasti saa ravinnosta kaiken tarvitsemansa, vitamiinit jne?

Kuinka moni syö riittävästi maksaa, entä järvikaloja, kasviksia 1kg/pv, oleskelee päivittäin auringossa lähes alasti? Entä kun varjot on pitkiä?

En usko ja rokotteelle 🙅

Thl puputtaa ja suoltaa... en usko kaikkea. Missä kriittinen medialukutaito?

Vierailija
29/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy hakemassa purkki kaupasta, se ei paljon maksa.

Turhaan siinä itket valtiota apuun. 

Taidat olla kom  mari?

Voi kuule.. mä oon aina ostanut ne ihan itse, mutta yleisellä tasolla ajattelin asiaa.

Vierailija
30/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon olet käyttänyt D-vitamiinia?

Onko se ollut hyvin imeytyvää?

Suosittelen, että mittautat D-vitamiinitasosi. Ehkä et saanut niin vaikeaa koronaa kuin ilman D-vitamiinia.

Moni muukin seikka vaikuttaa saako koronan. D-vitamiini on tärkeä. Ja muut.

Vierailija
32/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyneitä ovat:

THL

ja

.......

Tällaisia tutkimustuloksia eivät suostu uskomaan, koska englantilainen tutkimus ei päde Suomeen:

THL

ja......

Vierailija
33/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei syö D-vitamiinia purkista nykypäivänä? Sitä on hyvä syödä jopa kesällä.

Sellaiset jotka ei ole foliohattuja. Ravinnosta saa kaiken tarpeellisen.

Dorka ei saa ravinnosta d vitamiinia

Vierailija
35/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteissähän käsittääkseni ikäihmisille luvattiin juuri d-vitamiinit valtion piikkiin siinä toivossa että kuolleisuus vähenisi.

Vierailija
36/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö AP että miksi näitä tutkimuksia tehdään? No siksi että sen jälkeen tiedetään eikä vain arvailla. Mutta palstahörhöjen mielestä tutkimus tarkoittaa sitä että kaikkein olisi pitänyt tietään tutkimuksen tulos jo etukäteen ja toimia sen mukaan ilman mitään todisteita.

d-vitamiinin terveysvaikutuksista mm. korkeaan vastustuskykyyn on tutkittu jo ties kuinka kauan ja tulokset ovat kiistattomat. Nykysuositukset jostain 10-20 mikrogrammasta ovat täysin pielessä. Meidän perheessä syödään lapsia myöten 100 mikrogrammaa päivässä ja voin ihan rehellisesti sanoa, että harvassa on näin terve perhe. Päiväkodista alkaen ollaan oltu suojassa flunssilta ym. sairauksilta. Itse viimeksi olin 2 päivää kuumeessa 4 vuotta sitten kun sain influenssan. Lapset ovat luokkansa ainoat, jotka eivät ole koko koulu-uransa aikana olleet pois koulusta flunssan tai kuumeen takia.

Vierailija
37/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon olet käyttänyt D-vitamiinia?

Onko se ollut hyvin imeytyvää?

Suosittelen, että mittautat D-vitamiinitasosi. Ehkä et saanut niin vaikeaa koronaa kuin ilman D-vitamiinia.

Moni muukin seikka vaikuttaa saako koronan. D-vitamiini on tärkeä. Ja muut.

Hyvä pointti, vitamiinivalmisteissakin on isoja laatueroja, moni vaan ei sitä tiedä. Kannattaa valita vahva ja laadukas tuote jos oma terveys kiinnostaa.

Vierailija
38/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö AP että miksi näitä tutkimuksia tehdään? No siksi että sen jälkeen tiedetään eikä vain arvailla. Mutta palstahörhöjen mielestä tutkimus tarkoittaa sitä että kaikkein olisi pitänyt tietään tutkimuksen tulos jo etukäteen ja toimia sen mukaan ilman mitään todisteita.

d-vitamiinin terveysvaikutuksista mm. korkeaan vastustuskykyyn on tutkittu jo ties kuinka kauan ja tulokset ovat kiistattomat. Nykysuositukset jostain 10-20 mikrogrammasta ovat täysin pielessä. Meidän perheessä syödään lapsia myöten 100 mikrogrammaa päivässä ja voin ihan rehellisesti sanoa, että harvassa on näin terve perhe. Päiväkodista alkaen ollaan oltu suojassa flunssilta ym. sairauksilta. Itse viimeksi olin 2 päivää kuumeessa 4 vuotta sitten kun sain influenssan. Lapset ovat luokkansa ainoat, jotka eivät ole koko koulu-uransa aikana olleet pois koulusta flunssan tai kuumeen takia.

Tein sinusta netti ilmoituksen ja lasu vihjeen lapsien myrkyttämisestä

Vierailija
39/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on parin viikon ajan aurinko porottanut kirkkaalta taivaalta monta tuntia päivittäin. Sinne vain ulkoilemaan naama aurinkoa kohden niin saa ilmaiset d-vitamiinit. ☀️🌝

Vierailija
40/51 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä annostuksella olet syönyt?

Ja mitä D:tä?? Luontaista vai-?