Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parempi pysyä tyttöystävän kanssa yhdessä?

Vierailija
15.02.2021 |

Tai melkein kai pitäisi sanoa naisystävän kanssa. Anyway, en taida rakastaa häntä, ja epäilen tulenko ikinä rakastamaan, kun hän ei vain ole kovin naisellinen eikä pidä itsestään huolta. On kuitenkin ihan kiva kun on kumppani vierellä, ja tuskin minä parempaakaan löytäisin.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä. Miehellä pitää aina olla uusi nainen jo katsottuna, ennen kuin erotaan vanhasta.

Mitä jos reilusti eroat siitä nykyisestä, ja vasta sitten alat katsella seuraavaa. Etenkin, jos välität hänen tunteistaan yhtään.

En ole mitenkään varma, että ikinä löytäisin yhtään parempaa naista. Olen huono iskemään. ap

Vierailija
42/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vastannut kysymykseen miten pitää huolta itsestään eli ei mitenkään.

Käyn suihkussa ja pesen munan ja hampaat normaalisti, syön terveellisesti, liikun kohtuullisesti ( välillä lihaksiakin harjoittaen ), päivitän vaatekaappiani aina välillä ajanmukaisilla mutta minulle sopivilla vaatteilla, ja käyn parturissa säännöllisesti. Naiseni ei täytä näistä kaikkia. ap

Aika alhaisella maslow tarvehierarkiatasoilla tässä liikuskellaan...

Mitä kohtaa naisesi ei täytä? Ja et näe mitään muita kohtia, jotka hän täyttää, ne otat itsestäänselvyytenä.

En tiedä oliko nuoruuden eksäni samanlainen kuin sinä, koska hän ei sanonut asioita ääneen, mutta myöhemmin tajuan, että on saattanut ajatella minusta niin. Lopulta itse lopetin suhteen, ei mitään järkeä sitoa itseään kakkakikkareeseen, kun voi joko olla vapaa tai saada kultakimpaleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä. Miehellä pitää aina olla uusi nainen jo katsottuna, ennen kuin erotaan vanhasta.

Mitä jos reilusti eroat siitä nykyisestä, ja vasta sitten alat katsella seuraavaa. Etenkin, jos välität hänen tunteistaan yhtään.

En ole mitenkään varma, että ikinä löytäisin yhtään parempaa naista. Olen huono iskemään. ap

Oletko koskaan miettinyt hetkeäkään, että naisellakin on toiveita ja tarpeita sinun suuntaasi ja miten sinä mahdollisesti täytät ne?

Vierailija
44/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt hetkeäkään, että naisellakin on toiveita ja tarpeita sinun suuntaasi ja miten sinä mahdollisesti täytät ne?

Tuskin täytän kovin hyvin, mutta luultavasti kuitenkin paremmin kuin hän minun. ap

Vierailija
45/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin täytän kovin hyvin, mutta luultavasti kuitenkin paremmin kuin hän minun. ap

Millainen teidän elämä tulisi olemaan 10 vuoden päästä? Onko se sellaista elämää kun olet kuvitellut? Onko se sellaista elämää kuin kuvittelet naisesi haluavan?

Mitä syitä teillä olisi jatkaa yhdessä? Mitä te siitä saatte? Äläkä sano, että on joku, täsmennä se, että mitä saatte siitä että se joku on, koska se tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. 

Vierailija
46/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen teidän elämä tulisi olemaan 10 vuoden päästä? Onko se sellaista elämää kun olet kuvitellut? Onko se sellaista elämää kuin kuvittelet naisesi haluavan?

Mitä syitä teillä olisi jatkaa yhdessä? Mitä te siitä saatte? Äläkä sano, että on joku, täsmennä se, että mitä saatte siitä että se joku on, koska se tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. 

Ei ole sellaista elämää kuin olen aina kuvitellut, olen joutunut muutenkin luopumaan elämässä monista asioista. Mutta onpahan edes jotain. ap

Vierailija
47/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista elämää kuin olen aina kuvitellut, olen joutunut muutenkin luopumaan elämässä monista asioista. Mutta onpahan edes jotain. ap

Entäpä jos sinulle olisi tarjolla jotain muuta? Parempaa kuin jotain? Ottamalla tuon "jotain" sinä sidot tulevaisuutesi siihen ja estät sitä toista mahdollisuutta tapahtumasta. Samalla estät naistasi saamasta parempaa suhdetta. Ehkä ajattelet, ettei kukaan toinenkaan arvostaisi häntä sen enempää kuin sinäkään, mutta se on ajatusvääristymä. Maailmassa on miehiä, joille hän sopii paremmin ja jotka olisivat tyytyväisiä häneen ja voisivat tehdä hänet onnelliseksi. Vaikka sinä et tahdo seksiä hänen kanssaan ei se tarkoita sitä, etteikö joku muu kävisi kuumana häneen.

Vierailija
48/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huhuu?

Vierailija
49/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, huhuu?

Mitä huhuu? ap

Vierailija
50/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ainakin rehellinen naiselle. Hänellä on oikeus tietää, ettet rakasta häntä.

Vierailija
51/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, huhuu?

Mitä huhuu? ap

Että millaisia ajatuksia sinulla mahdollisesti heräsi vai ovatko ne tismalleen ne samat kuin avausta tehdessäsikin. 

Vierailija
52/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kustanti mulle kaiken mikä saattoi edesauttaa kauneuden ylläpitämistä. Omasi tämän lisäksi hyvät tavat. Erottiin, sillä kyllästyin tuohon elämäntyyliin. Ota hänestä mallia niin eiköhän irtoa.

Äläkä unohda kukkia ja suklaata _ikinä_ !

Vierailija
53/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex kustanti mulle kaiken mikä saattoi edesauttaa kauneuden ylläpitämistä. Omasi tämän lisäksi hyvät tavat. Erottiin, sillä kyllästyin tuohon elämäntyyliin. Ota hänestä mallia niin eiköhän irtoa.

Olen koittanut lahjoa ja ehdottaa mm. että kustannan kauniita vaatteita ( ei sillä että hän välttämättä tarvitsisi rahaani, palkat samankokoiset), mutta ei ole kelvannut. En ole päässyt osoittamaan hänelle, että toi pusero tuolla olisi nätti sinulle. ap

Vierailija
54/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koittanut lahjoa ja ehdottaa mm. että kustannan kauniita vaatteita ( ei sillä että hän välttämättä tarvitsisi rahaani, palkat samankokoiset), mutta ei ole kelvannut. En ole päässyt osoittamaan hänelle, että toi pusero tuolla olisi nätti sinulle. ap

Mitä siitä naisesta pitäisi muuttaa, että hän olisi riittävän hyvä? Laita rehellinen listaus. 

Vierailija
55/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli otit alun alkaenkin vääränlaisen naisen. Miksi?

Vierailija
56/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt parempaakaan osunu käteen. ap

Vierailija
57/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman Rakkautta . puolities Helvettiin kirjoitti:

Lähde vetään sieltä, ! Jos Ei Ole Rakkautta , Rakkaus on Kaikista Tärkein Asia Maailmassa! Etenkin Ilman Sitä Ei ole Mitään.

Ole Hälle Armollinen Kerro Tunteesi Mahdollisimman Pian.

Ole Rehellinen.

Ei saa Ketään Pitää piinassa ja Leikkiä Hänen tunteillaan! Totuus Ennen Kaikkea!.

Johan Se Sanotaan Raamatussakin , Että Rakkaus On Pitkämielinen..

Ja Laulussakin sanotaan, Rakkaus On Hellyyttä , Jota Pitää Vaalia.

Eikö se ole sitten aitoa rakkautta, että kestän pitkämielisesti häntä, vaikkei usein niin rakkauspärinät olisikaan? ap

Kestät?

Vierailija
58/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt parempaakaan osunu käteen. ap

Ei teillä ole mitään edellytyksiä hyvään yhteiselämään. Et arvostanut häntä silloin etkä ole oppinut arvostamaan hänen hyviä puoliaan myöskään suhteen aikana vaan sen sijaan näet vain lisääntyvän listan vikoja. Lähtekää nyt ihmeessä eri suuntiin. Et sinäkään hänen unelmiensa prinssi ole. 

Vierailija
59/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman Rakkautta . puolities Helvettiin kirjoitti:

Lähde vetään sieltä, ! Jos Ei Ole Rakkautta , Rakkaus on Kaikista Tärkein Asia Maailmassa! Etenkin Ilman Sitä Ei ole Mitään.

Ole Hälle Armollinen Kerro Tunteesi Mahdollisimman Pian.

Ole Rehellinen.

Ei saa Ketään Pitää piinassa ja Leikkiä Hänen tunteillaan! Totuus Ennen Kaikkea!.

Johan Se Sanotaan Raamatussakin , Että Rakkaus On Pitkämielinen..

Ja Laulussakin sanotaan, Rakkaus On Hellyyttä , Jota Pitää Vaalia.

Eikö se ole sitten aitoa rakkautta, että kestän pitkämielisesti häntä, vaikkei usein niin rakkauspärinät olisikaan? ap

Kestät?

Tuo on kuin siitä ketjussa missä ihmetellään miesten ja naisten eroja, että se on mieheltä jo suuri teko, että sitoutuu naiseen ja muuttaa hänen kanssaan yhteen. Sitten ihmetellään, kun naiselle ei riitä mikään. 

Vierailija
60/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi eroa 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi