Onko parempi pysyä tyttöystävän kanssa yhdessä?
Tai melkein kai pitäisi sanoa naisystävän kanssa. Anyway, en taida rakastaa häntä, ja epäilen tulenko ikinä rakastamaan, kun hän ei vain ole kovin naisellinen eikä pidä itsestään huolta. On kuitenkin ihan kiva kun on kumppani vierellä, ja tuskin minä parempaakaan löytäisin.
Kommentit (100)
Ap ei vastannut kysymykseen miten pitää huolta itsestään eli ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei vastannut kysymykseen miten pitää huolta itsestään eli ei mitenkään.
Käyn suihkussa ja pesen munan ja hampaat normaalisti, syön terveellisesti, liikun kohtuullisesti ( välillä lihaksiakin harjoittaen ), päivitän vaatekaappiani aina välillä ajanmukaisilla mutta minulle sopivilla vaatteilla, ja käyn parturissa säännöllisesti. Naiseni ei täytä näistä kaikkia. ap
Ruokkikaa toki taas tätäkin provoa 🤦♂️ vîțťųmä oon pettynyt teihin
Vierailija kirjoitti:
Ruokkikaa toki taas tätäkin provoa 🤦♂️ vîțťųmä oon pettynyt teihin
Tämä ei ole provo! ap
No, mitäs tuossa nillität? Etsit tilalle paremman , jos ja kun sellaisen löydät, niin laitat sen vanhan kiertoon.
Jos ei löydy parempaa, niin tyydyt siihen nykyiseen.
Problem solved.
Siis nainen on lihonut, sitäkö tarkoitat?
Yksilöipä tarkemmin, millä alueilla naisystävässäsi on erityisiä puutteita. Onko likainen, haiseeko, eikö pese hampaitaan, pukeutuuko miten sattuu, eikö sheivaa alakertaansa jne?
Vierailija kirjoitti:
No, mitäs tuossa nillität? Etsit tilalle paremman , jos ja kun sellaisen löydät, niin laitat sen vanhan kiertoon.
Problem solved.
Haluaisin kuulla ajatuksia naisilta, jotka voisivat kuvitella olevansa tämän tilanteen nainen. Miten he haluaisivat tässä toimittavan? Olen kyllä miettinyt toisen naisen etsimistä ja sitten eroamista, mutta välitän kyllä tästä nykyisestä naisesta sillä tavalla, etten haluaisi häntä satuttaa, vaan toivoisin hänelle onnea ja hyvää mieltä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman Rakkautta . puolities Helvettiin kirjoitti:
Lähde vetään sieltä, ! Jos Ei Ole Rakkautta , Rakkaus on Kaikista Tärkein Asia Maailmassa! Etenkin Ilman Sitä Ei ole Mitään.
Ole Hälle Armollinen Kerro Tunteesi Mahdollisimman Pian.
Ole Rehellinen.
Ei saa Ketään Pitää piinassa ja Leikkiä Hänen tunteillaan! Totuus Ennen Kaikkea!.Johan Se Sanotaan Raamatussakin , Että Rakkaus On Pitkämielinen..
Ja Laulussakin sanotaan, Rakkaus On Hellyyttä , Jota Pitää Vaalia.
Eikö se ole sitten aitoa rakkautta, että kestän pitkämielisesti häntä, vaikkei usein niin rakkauspärinät olisikaan? ap
Mitä oikeastaan etsit naisesta? Sitä samaa kuin muutkin?
Kai se tarvis vaimo olla, vaikka ei kaunis vaimo oliskaan. Ja seksi satunnaisesti on ihan jepa, vaikka ei minulla mikään kova libido ole, varsinkin kun nainen ei pidä huolta itsestään. ap
Ihannoit järkiliittoja jossa vaimo on rahan takia ja pitää vastineeksi itsensä nättinä. Tajuatko mitä tuo vaatii? Sinä mies raahaudut töihin tai turvaat talouden perinnöllä/lottovoitolla. Mietit varmaan, tuossahan ollaan vain hyödyn takia. Aivan!
Sun pitää mennä itseesi miettien haluatko jonkun joka oikeasti välittää, sinkkuuden vai hyötyjän.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Rakkautta . puolities Helvettiin kirjoitti:
Lähde vetään sieltä, ! Jos Ei Ole Rakkautta , Rakkaus on Kaikista Tärkein Asia Maailmassa! Etenkin Ilman Sitä Ei ole Mitään.
Ole Hälle Armollinen Kerro Tunteesi Mahdollisimman Pian.
Ole Rehellinen.
Ei saa Ketään Pitää piinassa ja Leikkiä Hänen tunteillaan! Totuus Ennen Kaikkea!.Johan Se Sanotaan Raamatussakin , Että Rakkaus On Pitkämielinen..
Ja Laulussakin sanotaan, Rakkaus On Hellyyttä , Jota Pitää Vaalia.
Eikö se ole sitten aitoa rakkautta, että kestän pitkämielisesti häntä, vaikkei usein niin rakkauspärinät olisikaan? ap
Rakkaus on minusta ennen kaikkea tekoja. Haluaa olla toiselle hyvä ym. Tietty jos toinen ei miellytä tarpeeksi, niin sittenhän ei haluakaan.
Ei kaikilla noita pärinöitä niin ihmeesti ole, mutta silti voi olla täysin onnellinen ja tyytyväinen. Kuulostele itseäsi, jos ET ole tilanteeseen tarpeeksi tyytyväinen, niin sitten valitse yksinäisyys. Katkeruus tekee hallaa niin sinulle kuin kumppanillesikin.
Riippuu ihan sinun tuloista ja varallisuudesta, onko sinulla edes varaa ylläpitää edustus-tyttöystävää tai vaimoa?
Mun miehellä on ja minun luottokortin lasku kuukausessa vaihtelee 2500-6000€/kk
Esim. kampaaja kerran viikossa, tekee kuukaudessa 500-900€/kk
Kuntosali 300-400€/kk
Kosmetologi 400€/kk
Jalkahoidot 100€/kk
Ripsien huolto ja kynnet 500-1200€/kk
Vaatteet 600-1500€/kk
Jne. jne. Ja töissä en voi olla, kun päivät teen hankintoja ja ylläpidän kauneutta. Joku kampaajakäynti kun voi kestää 3h tai ripsihuolto 4h.
Tästä saat vähän arviota, onko sinulla varaa edustus-tyttöystävään, kun kaikki maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Problem solved.
Haluaisin kuulla ajatuksia naisilta, jotka voisivat kuvitella olevansa tämän tilanteen nainen. Miten he haluaisivat tässä toimittavan? Olen kyllä miettinyt toisen naisen etsimistä ja sitten eroamista, mutta välitän kyllä tästä nykyisestä naisesta sillä tavalla, etten haluaisi häntä satuttaa, vaan toivoisin hänelle onnea ja hyvää mieltä. ap
Jos olisin tuo nainen haluaisin että ensin eroat ja sitten etsit uuden naisen. Sen pitäisi muutenkin olla itsestään selvää. Se että mietit tyttöystävän elämän tuhlaamista samalla kun etsit salaa jotain parempaa, kertoo että teet naisellesi palveluksen kun jätät hänet.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan sinun tuloista ja varallisuudesta, onko sinulla edes varaa ylläpitää edustus-tyttöystävää tai vaimoa?
Mun miehellä on ja minun luottokortin lasku kuukausessa vaihtelee 2500-6000€/kk
Esim. kampaaja kerran viikossa, tekee kuukaudessa 500-900€/kk
Kuntosali 300-400€/kk
Kosmetologi 400€/kk
Jalkahoidot 100€/kk
Ripsien huolto ja kynnet 500-1200€/kk
Vaatteet 600-1500€/kk
Jne. jne. Ja töissä en voi olla, kun päivät teen hankintoja ja ylläpidän kauneutta. Joku kampaajakäynti kun voi kestää 3h tai ripsihuolto 4h.
Tästä saat vähän arviota, onko sinulla varaa edustus-tyttöystävään, kun kaikki maksaa.
Voihan toisen jättää asumaan omaan kotimaahan. Esim. Liettuassa ja Puolassa on matalampi hintataso mitä Suomessa. Töissä pitää siltikin käydä, siitä ei päästä yli eikä ympäri.
Elämä on valintoja. Jos pidät tärkeänä naisystävän viehättävyyttä ja kauneutta, maksat siitä, etkä oleta naisystävän osallistuvan yhteisten kulujen maksamiseen tai työssäkäymiseen vaan luot olosuhteet, jossa nainen voi panostaa itseensä 100% ja olla vain sinua varten.
Ei, ei, ei.
Rakkaus ei ole ehdollista, että kunhan vaan Sinä tekisit nämä asiat niin kaikki olisi paremmin ja rakastaisin enemmän. Tai voisin ylipäänsä rakastaa sinua.
Sitä joko rakastaa ja huolehtii että on itse rakastamisen arvoinen tai ei rakasta ja keskittyy siihen minkä haluaisi olevan toisin.
Joskus sitä ei oikein edes tajua, mikä on vialla suhteessa, on vain epämääräinen oli ettei kaikki ole ok.
Ottakaa ihmiset aikalisä. Ei ole pakko olla kenenkään kanssa eikä ne suhteet parane, jos joutuu pakottamaan.
Sitten taas jos kuviossa on mukana lapsia, niin silloinkin pitää pystyä yhteiseen vanhemmuuteen, mikä voi olla helpompaa jos pysytään yhdessä, ei aina.
Mutta jos kyse on vain teistä kahdesta... mieti itseäsi 10 vuoden päästä. Oletko elänyt 500 viikonloppua ihmisen kanssa, jota et oikeasti halua elämääsi?
Tyypillistä. Miehellä pitää aina olla uusi nainen jo katsottuna, ennen kuin erotaan vanhasta.
Mitä jos reilusti eroat siitä nykyisestä, ja vasta sitten alat katsella seuraavaa. Etenkin, jos välität hänen tunteistaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Siis nainen on lihonut, sitäkö tarkoitat?
Tätäkin, ja muutamaa muutakin seikkaa. ap
Nosto. ap